Pleuritis

09-05-2017 om 16:02 uur

Ik heb gelezen bij Mens-en-gezondheid-infonu.nl dat er een tinctuur van de Knolzijdeplant is waarvan je een paar druppeltjes aan je thee toevoegt, de Pleuritis zal hierdoor overgaan. Dit moet door een arts of homeopaat voorgeschreven worden en de dosis moet exact worden opgevolgd. Mijn partner heeft kanker en is sinds 1 week gestart met immunotherapie waardoor hij helaas dit nu niet mag gebruiken. Het zou de behandeling kunnen beïnvloeden. Hij heeft veel last van de Pleuritis en kan niet op zijn rug liggen van de pijn. Hij gebruikt diclofenac in combinatie met paracetamol om de pijn te onderdrukken. Hij heeft antibiotica geslikt waarvan hij erg beroerd werd, dit heeft ook niet bijgedragen tot een genezing. Pleuritis ontstaat door een onderliggende ziekte/aandoening.
De immunotherapie bij mijn partner is net gestart, hij merkte op dat de pijn in zijn rug al is verminderd. Ik hoop dat hierdoor de Pleuritis snel over zal gaan.

Login of registreer om te reageren
13-05-2017 om 11:02 uur

Hallo sstuiven,

Wat moeilijk om je partner zo ziek te zien. Het is inderdaad verstandig met de behandelend arts te overleggen of alternatieve "medicijnen" samen gaan met de reguliere medicijnen.
Noteer tegen welke antibiotica hij niet kan. Dan kan wanneer het weer nodig is misschien een antibiotica van een andere groep/familie gebruikt worden, die minder of geen bijverschijnselen geven.
Heel veel sterkte voor jullie allebei.

groetjes,

Spirit

Login of registreer om te reageren