Observatie Heideheuvel

07-07-2017 om 06:37 uur

Goedemorgen,

Na een lange tijd afwezig te zijn geweest op het forum laat ik weer even wat van mij horen.

Afgelopen week heb ik een observatie periode gehad in Heideheuvel. Ik was de jongste 23 jaar. Aan het einde van de observatie had ik een gesprek met de agoog en binnen 2-6 weken kan ik terecht op de Eik.
Wie zijn daar allemaal geweest en wat is jullie ervaring?

Login of registreer om te reageren
07-07-2017 om 06:43 uur

Succes alvast! Hopelijk gaat t je veel brengen!
Jaren geleden was ik er ook.
(Een van) de jongsten zijn is niet altijd leuk maar mijn ervaring is dat je soms met mensen die wel 30 jaar ouder zijn een beter contact hebt dan met leeftijdgenoten... tijdens zo'n revalidatie speelt leeftijd opeens maar amper meer een rol lijkt t!
Succes en vertel ons maar hoe t je vergaat daar, als je wilt!

Login of registreer om te reageren
07-07-2017 om 12:38 uur

Ik heb onlangs 10 weken op de Eik doorgebracht. Ben 67 en heb copd 3. Er was een gemalleerd gezelschap variƫrend in leeftijdsklasse 34 t/m 74. Iedereen is er voor een longaandoening, en heeft dus begrip voor elkaar. Ik heb het als zeer zinvol ervaren. Je leert er heel veel, maar zeker ook over jezelf. Ik heb het ervaren als een lot uit de loterij. De kundigheid en empathie van alle therapeuten en longartsen is ongekend hoog. Mocht je nog vragen hebben kun je me mailen.
Persoonlijk mailadres:
h.baldinger@ziggo.nl

Login of registreer om te reageren
08-07-2017 om 19:17 uur

Hallo Edelweiss en Hendy,

Dank jullie wel voor het berichtje.
Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen. Ik start met het programma B3

Login of registreer om te reageren