Mijn dagje XXIII

07-09-2017 om 20:51 uur Gesloten
Reactie op Kariboe

@Heidi, ik was eergisteren en gisteren heel druk daarom geen berichtje. Net werd ik wakker en nu slaap ik niet in. Direct weer proberen.
Ik ben blij dat je fijn gewerkt hebt. Ik voel me er zelf altijd goed bij als het leuk is op het werk met collega's en alles goed loopt.
Ik hoop echt dat de kine je kan helpen en je beter gaat stappen. Maar de Cortisone kun je niet missen af en toe he? Maar misschien doet oefenen toch wat voor je.

Reactie op puckie

Hoi heidi

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Antibiotica en prednison en vernevelen. Ben nu net een hijgend hert aan de jacht ontkomen.
Hoop dat je wat kan stappen bij de kine.
en je doet het verstandig aan om tijdig je rust te pakken.

knuffels
petra

@Kariboe geen probleem dat je niet schreef, hopelijk kun je zo terug slapen. Ja werk doet veel met je, heb dat zelf ook, geeft een heel goed gevoel. Zeker als je leuke collega's had. Cortisone heb ik geregeld nodig en kan ik niet zonder af en toe. En we weten wat de gevolgen zijn, we oefen om zo lang mogelijk stabiel te blijven of zeg eerder niet te snel verlies te hebben met de cortisone. Hoop alleen dat het helpt.

@Puckie Ik hoop dat je snel weer beter bent, en dat de ab en cortisone aanslaan. Ik duim, knuf. We hebben vandaag gestapt bij de kine, hopelijk heeft het zijn nut. En rust moet ik echt op tijd nemen, anders gaat het weer helemaal mis met mijn longen.

Vandaag bij de kine goed geoefend.
Hopelijk helpt het mijn spieren.
En kan ik de achteruitgang tegen houden.
Of toch minder snel laten gaan.

Verder wat gewerkt en dat was fijn.
Is fijn als je vooruitgang ziet in je werk.
Heb wel nog wat mails te beantwoorden, maar dat komt wel goed.

Deze avond gaan eten bij S.
We hebben sushi gehaald, was echt lekker.
Ze hadden een nieuw soort sushi, alle denk dat het nieuw is, want heb het nog nergens gezien.
En dat was een sushi met banaan, echt lekker.
Ja ik eet graag banaan :)

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/21462470-1545423755478967-3827803295076513690-n_orig.jpg

Ik ben alleen niet zo goed met de stokjes.
Slaag er altijd in van daarmee veel te laten vallen.
Of mijn sushi in stukken te hebben.

Elke morgen eet ik een banaan op mijn boterham.
Is super lekker en ook gezonder dan choco, of ander beleg.
Morgen ga ik alleen geen banaan op mijn boterham kunnen eten.
Heb vandaag de laatste gegeten, maar morgen wordt er naar de winkel gegaan.

Bas en Duck zullen ook niet blij zijn, ze krijgen altijd een stukje als ik gedaan heb met eten.
Doe dat dan in hun kom, is altijd het laatste stukje van de banaan dat ze krijgen.
Ze zijn daar zot van, ze staan altijd te wachten tot ik gedaan heb met eten.
Ze weten dat zo goed, en vergeten dat niet.

Nu eens gaan slapen, morgen vroeg kine.
Dat ik uitgeslapen ben.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
08-09-2017 om 05:15 uur

Hoi heidi

Dat wordt inderdaad boodschappen doen en voorraad bananen inslaan je kan bas en duck niet laten verhongeren ;-)

succes bij de kine vandaag

ik heb vannacht 5 uur achtereen geslapen op een injectie die ik zonodig mag hebben voor als ik teveel jeuk heb. Ab gaat nog goed maar ik moet wel extra allergie medicatie innemen.

De aeroneb go is wel opdit moment mijn grootste vriend.

vandaag naar een echte oogarts toe ( geen assitent dus) ben benieuwd wat zij van mijn ogen gaat zeggen.

Ik wens je een fijne dag en veel plezier met alles wat je doet.

knuffels

08-09-2017 om 14:14 uur

@Heidi, ik was gelukkig weer in slaap gevallen.
Ik hoop ook heel erg dat je spieren stabiel blijven. Net als je longen.
Gelukkig dat je gezondheid je op het moment niet in de weg staat om te werken.
Gezellig dat je bij S hebt gegeten. L en ik houden ook van banaan. Laat die arme Bas en Duck geen honger lijden!!! Zorg ervoor dat je altijd bananen in huis hebt. Onze kater lust alleen maar blikvoer voor katten.
Ik heb bereikbaarheidsdienst dit weekend. Hoop dat ik niet vaak opgepiept wordt.
Fijne avond!

09-09-2017 om 21:42 uur

@Puckie de bananen zijn gelukkig aangevuld. En ze krijgen terug hun stukje :). Fijn dat je eens 5 uur aan een stuk kunnen slapen hebt. Zal wel deugd gedaan hebben. Goed dat de ab goed gaat. Hoe was het bij de oogarts?

@Kariboe longen beginnen moeilijk te doen, merk het sinds het kouder geworden is. Als het zo blijft toch even langs de ha volgende week. De bananen zijn terug aangevuld, en ze krijgen terug een stukje :). Honger zullen ze niet hebben, ze krijgen meer dan genoeg. Maar als je ze ziet zo hevig op eten zou je denken dat ze nooit eten krijgen. Ik hoop met je mee dat je niet te vaak wordt opgepiept.

Morgen een leuke dag voor de boeg.
Het is fandag van de Leuven Bears.
Er word vanalles gedaan die dag.
Word een leuke dag.

Sinds het kouder is hier, merk ik dat longen het moeilijker hebben.
Er zijn ook veel mensen verkouden.
Hoop dat ik het niet krijg.

Heb de laatste dagen ook meer pijn.
Denk dat het ook met het weer te maken heeft.
Koude is daar denk ik niet zo goed voor, ik kan fout zijn.
Maar sinds de koude merk ik toch dat ik meer pijn heb.
Ofwel is dat toevallig dat dat samen loopt.

Ga eens gaan slapen, hopelijk lukt het wat.
Want door de pijn gaat dat soms niet zo goed.

Fijne zondag!

Veel liefs, knuf
Heidi

10-09-2017 om 05:15 uur

Hoi heidi

Afgelopen vrijdag bij de oogarts geweest. Ogen lijken zich toch wat te herstellen mogelijk een virus op de oogzenuw.
en de sterkte van mijn linkeroog is te groot ten opzichte van de rechteroog hierdoor kunnen de hersens moeilijk met elkaar communiceren om een beeld te vormen. En dit is waarschijnlijk iets waarmee ik moet leren leven.

Longen willen toch niet echt opknappen moet nachts ook vernevelen en morgens direct bij opstaan.

Ik wens je een fijne en gezellig dag toe met de leuve bears!
zoek de warme plekken maar op dan heb je hopelijk minder pijn.

@Kariboe hoop dat niet opgepiept ben tijdens je bereikbaardienst

knuffels
petra

11-09-2017 om 21:10 uur

@Puckie hopelijk herstellen ze verder, ik duim. Spijtig van het andere, hopelijk vinden ze er ooit iets op. Is er zo een groot verschil? Het was zalig gisteren, maar heel vermoeiend, was kapot als ik thuis kwam.

Gisteren was het een fijne dag.
Maar een heel vermoeiende dag.
Daarmee dat ik niet geschreven heb gisteren.
Lag vroeg in bed en direct in slaap.

Verder voel ik dat longen stilletjes achteruit gaan.
Hopelijk blijft het binnen de perken.
En daald het niet te fel.
Volgende week afspraak bij mijn prof.
Komt goed uit, nu longen weer wat minder gaan.

Het weer is ook niet goed.
Is ontzettend koud, herfst weer.
Doet ook niet goed aan longen.
Vrees dat de zomer voorbij os, al is dat wel erg snel.
Hoop op toch nog wat goeie dagen.

Bij de kine ging het stappen vandaag ook niet erg goed.
Ze zei zelf direct gaat maar moeizaam vandaag.
Was ook zo, heeft het te maken met het slechte weer.
Of is het iets anders, ik weet het niet.
Zal er wel achter komen als het blijft of zich oplost.
Zien hoe het woensdag gaat.

Nu gaan slapen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

12-09-2017 om 17:36 uur

Ik ben zondag nog opgepiept. Maar nu is mijn dienst weer voorbij. Ik ben er aan gewend en het moet gedaan worden.

@Heidi, ik hoop dat je longen al wat beter zijn. Anders naar de huisarts gaan. Jij moet voorzichtig zijn, gezonde mensen kunnen een uit de hand gelopen verkoudheid beter aan. Als het zo slecht gaat moet je misschien niet wachten op je afspraak met je prof.
Echt naar dat je pijn hebt. Dat je er dat nog bij moet hebben.
Onze Cocker spaniel was ook altijd uit op eten. Hij at zelfs uit de vuilnisbak als hij de kans kreeg. Bah. We hebben die toen maar buiten gezet en hadden een afvalzakje op het aanrecht.
De Jack russell was niet zo gek op eten.
Fijn dat je van de fandag genoten hebt. Het is altijd fijn om mensen te ontmoeten.

@Puckie, gelukkig dat je ogen wat hersteld zijn. Kan het zich nog verder verbeteren?
Kun je aan het verschil in sterkte nog wat wennen? Ik hoop het.
Jij ook al zo'n problemen met je longen. Ik hoop dat je snel opknapt.

13-09-2017 om 21:43 uur

@Kariboe ondertussen ben ik zeker dat ik verkouden ben. Hier thuis zitten ze ermee, dus ja ik ook. Heb ook ontzettende pijn, neem mijn zware pijnstiller en dan gaat het. Maar voel het nog lichtjes. Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de ha. Onze twee zijn op dat zicht braaf, ze eten nergens uit en komen nergens aan dat op tafel ligt. Ze weten dat dat niet mag. Zelfs als het afwasmachine open staat komen ze er niet aan. Als ze klein waren wel, maar dan maakten we duidelijk dat dat niet mag.

Het gaat niet echt best.
Heb al een afspraak bij ha.
Voel me verkouden, en de pijn is erger.

Verder een fijne dag gehad.
Training gegeven aan JBOW.
Dat is altijd leuk.
En we zijn gefilmd :)

Ga eens slapen, hopelijk lukt dat wat, met de pijn.
Pijnstiller werkt gelukkig al.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

14-09-2017 om 21:48 uur

Morgenvroeg naar de ha.
Voel longen achteruit gaan.
Dus hoog tijd dat ik ga.
Spijtig lukte vandaag niet.

Vandaag het rustig aan gedaan.
Vorige nacht had ik niet zo goed geslapen.
Hopelijk zo beter.
Want kan het gebruiken.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

15-09-2017 om 12:08 uur

Hoi heidi,

Wat vervelend dat je longen weer achteruit zijn gegaan. Hoop dat je huisarts wat kan doen voor je.
Hier wil het ook niet echt met de longen beter gaan. Nog steeds om de 4 uur vernevelen ( ook nachts) en heb er sinds dinsdag pulmicort verneveling erbij 2 keer per dag.

Zondag komt er een vriendin op bezoek hopelijk ben ik dan wel wat opgeknapt om samen nog wat leuks te doen.
@Kariboe heb 2 oktober bel afspraak met de oogarts zij ging nog verder overleggen. Maar ik merk wel dat ik sinds de nieuwe bril heb het toch iets beter gaat.

voor jou nu een knuffel

15-09-2017 om 12:09 uur

@Heidi, echt naar dat je verkouden bent. Ik hoop dat de huisarts je kon / kan helpen. Hopelijk hielpen de pijnstillers en heb je kunnen slapen. Veel mensen zijn ziek, bij ons op het werk ook. Hoop dat ik het niet word.
Herdershonden luisteren goed en hebben discipline, die stelen inderdaad geen eten. Onze honden waren niet zo goed opgevoed.
Waarvoor werden jullie gefilmd bij JBOW?
Ik krijg een druk maar leuk weekend. Morgen heeft L musicalles en komt mijn mama. Zondag moeten L en de andere meisjes van het koor zingen. Wordt gezellig.
Ik hoop dat jij ook wat leuks kunt doen komend weekend.
Nog even werken en dan naar huis!