Mijn dagje XXIII

07-09-2017 om 20:51 uur Gesloten
Reactie op Kariboe

@Heidi, ik was eergisteren en gisteren heel druk daarom geen berichtje. Net werd ik wakker en nu slaap ik niet in. Direct weer proberen.
Ik ben blij dat je fijn gewerkt hebt. Ik voel me er zelf altijd goed bij als het leuk is op het werk met collega's en alles goed loopt.
Ik hoop echt dat de kine je kan helpen en je beter gaat stappen. Maar de Cortisone kun je niet missen af en toe he? Maar misschien doet oefenen toch wat voor je.

Reactie op puckie

Hoi heidi

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Antibiotica en prednison en vernevelen. Ben nu net een hijgend hert aan de jacht ontkomen.
Hoop dat je wat kan stappen bij de kine.
en je doet het verstandig aan om tijdig je rust te pakken.

knuffels
petra

@Kariboe geen probleem dat je niet schreef, hopelijk kun je zo terug slapen. Ja werk doet veel met je, heb dat zelf ook, geeft een heel goed gevoel. Zeker als je leuke collega's had. Cortisone heb ik geregeld nodig en kan ik niet zonder af en toe. En we weten wat de gevolgen zijn, we oefen om zo lang mogelijk stabiel te blijven of zeg eerder niet te snel verlies te hebben met de cortisone. Hoop alleen dat het helpt.

@Puckie Ik hoop dat je snel weer beter bent, en dat de ab en cortisone aanslaan. Ik duim, knuf. We hebben vandaag gestapt bij de kine, hopelijk heeft het zijn nut. En rust moet ik echt op tijd nemen, anders gaat het weer helemaal mis met mijn longen.

Vandaag bij de kine goed geoefend.
Hopelijk helpt het mijn spieren.
En kan ik de achteruitgang tegen houden.
Of toch minder snel laten gaan.

Verder wat gewerkt en dat was fijn.
Is fijn als je vooruitgang ziet in je werk.
Heb wel nog wat mails te beantwoorden, maar dat komt wel goed.

Deze avond gaan eten bij S.
We hebben sushi gehaald, was echt lekker.
Ze hadden een nieuw soort sushi, alle denk dat het nieuw is, want heb het nog nergens gezien.
En dat was een sushi met banaan, echt lekker.
Ja ik eet graag banaan :)

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/21462470-1545423755478967-3827803295076513690-n_orig.jpg

Ik ben alleen niet zo goed met de stokjes.
Slaag er altijd in van daarmee veel te laten vallen.
Of mijn sushi in stukken te hebben.

Elke morgen eet ik een banaan op mijn boterham.
Is super lekker en ook gezonder dan choco, of ander beleg.
Morgen ga ik alleen geen banaan op mijn boterham kunnen eten.
Heb vandaag de laatste gegeten, maar morgen wordt er naar de winkel gegaan.

Bas en Duck zullen ook niet blij zijn, ze krijgen altijd een stukje als ik gedaan heb met eten.
Doe dat dan in hun kom, is altijd het laatste stukje van de banaan dat ze krijgen.
Ze zijn daar zot van, ze staan altijd te wachten tot ik gedaan heb met eten.
Ze weten dat zo goed, en vergeten dat niet.

Nu eens gaan slapen, morgen vroeg kine.
Dat ik uitgeslapen ben.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
20-09-2017 om 21:08 uur

@Puckie gelukkig is het geen bacterie, hopelijk raak je het virus snel kwijt. Ik duim. Ik ga ook graag 's morgens, maar niet om 8 uur. Dan moet ik veel te vroeg op, want moet meds nemen, eten, wassen, ... en als je dan niet goed bent en minder goed slaapt is dat wel heel vroeg. In de voormiddag vind ik het makkelijkste of iets later op de ochtend 9 uur bijvoorbeeld. Veel beterschap!

@Kariboe ja idd dat is ook makkelijker als ik vroeger terug ga. Zo hoef ik niet elke keer te bellen of te mailen. Ik hoop dat de neuroloog er een antwoord op heeft. En anders moet ze mij maar doorverwijzen. Weet niet of dat gaat lukken een vast moment per week. Is soms moeilijk om in te plannen en moet ook uitkomen. Moet gewoon leren als ze 8 uur zeggen van dan te zeggen dat ik liever wat later wil.

Vandaag goed gewerkt met de kine.
Ook al was het vroeg, het is gelukt :).
Alles besproken met de kine wat prof had gezegd.
Zo zijn ze ook op de hoogte.

Op Leuven Bears hebben we de kledij gesorteerd.
Alle ik instructies geven en andere het werk doen.
Dat is fijner, zelf dat werk doen gaat niet zo goed gaan.

Verder deze avond mijn rust genomen.
En morgen blijf ik eens thuis, rustig aan doen.
En thuis wat dingen in orde brengen.
Is ook belangrijk.

Nu gaan slapen, hopelijk lukt dat.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

21-09-2017 om 18:40 uur

@Heidi, ik hoop ook dat de neuroloog weet wat er is. Of inderdaad iemand anders weet die de diagnose kan stellen.
Precies, als ze zeggen 8 uur kun je om een andere tijd vragen. En als dat niet kan misschien een paar dagen wachten.
Verstandig dat je morgen een dagje thuis blijft.
Ik ga slapen, ben heel moe.

22-09-2017 om 05:49 uur

Hoi heidi.

Kan je vlot terecht bij de neuroloog?
En instructies geven als ik ook werk soms meer dan het uitvoeren.
neem lekker je rust vandaag.

Ik heb ontstoken muggenbulten heb daar nu antibiotica zalf voor gekregen voor die open zijn.
longen lijken zich wat te beteren.

Vandaag heb ik een drukke dag eerst logopedie( spraak afzien) en dan ergotherapie voor een nieuwe spalk en opties bespreken voor beide handen wel of geen operatie, laat mij met transvision ( kamer tot kamer vervoer ) brengen. Want alles zelf rijden kost te veel energie.

Knuffels
petra

22-09-2017 om 22:03 uur

@Kariboe dat ga ik dus vanaf nu doen. Geen acht uur meer. Thuis blijven was geen goed idee, ik was rap het huis uit, ze kwamen de vloer uitbreken, gevolg veel heel veel lawaai, was met een drilboor. Hopelijk heeft het slapen geholpen en ben je minder moe.

@Puckie meestal kan ik er vrij snel naar toe, moet alleen nog bellen. Ga ik maandag proberen te doen. Het thuis blijven was geen goed idee, ze kwamen de vloer uitbreken, gevolg heel veel lawaai, was met een drilboor. Ik hoop dat je beet snel genezen is met de zalf. Gelukkig beteren je longen toch al. Hoe waren je consultaties?

Mijn schouder wilt niet genezen zoals het zou moeten.
Zal ontstekingsremmer nemen worden.
Mocht nog een week aanzien, maar geen verbetering :(.

Kan ze ook niet laten rusten.
Is de schouder van de arm die moet sturen.
Is dus zwaar, en kan dat zo niet even met mijn andere arm doen.
En heb hem nog nodig voor andere dingen, zoals rolstoel, ...

Vandaag was het de eerste wedstrijd van de Leuven Bears.
Spijtig genoeg verloren.
Maar ze hebben goed gespeeld.

Ga nu slapen.

Slaap zacht!

Fijn weekend!

Veel liefs, knuf
Heidi

23-09-2017 om 21:26 uur

vandaag had ik wedstrijd met JBOW.
Ze hebben gewonnen.

Verder het rustig aan gedaan.
Tv gekeken, wat op de computer bezig geweest.
Heb al de gegevens opgezocht om maandag te bellen voor afspraak bij de neuroloog.
En dan hopelijk kan ze mij helpen.

Morgen ga ik mee geld inzamelen voor een goed doel voor personen met een handicap.
Ben eens benieuwd hoe goed het gaat gaan.
Ik ga met een handbike rijden, we moeten toertjes rijden van 5 km.
Het is een handbike met elektrische ondersteuning.

Hoop dat schouder niet te moeilijk gaat doen.
Het is voor het goede doel, ze moet maar meewerken.

Ga gaan slapen.

Slaap zacht!

En een fijne zondag!

Veel liefs, knuf
Heidi

24-09-2017 om 03:14 uur

@Puckie, ik hoop dat je je drukke dag overleeft hebt. En vooral dat er iets uit is gekomen waar je wat aan hebt.

@Heidi, ik hoop dat het lawaai nu over is. Krijgen jullie ergens een nieuwe vloer?
Is de schouder waar je last van hebt de schouder waar de orthopedist eerder al onder narcose iets aan gedaan heeft?
Ik hoop dat hij snel beter wordt. Je kunt hem inderdaad amper ontzien.
Gelukkig dat JOBW wel gewonnen heeft. De kinderen zullen wel blij zijn.
Leuk, een sponsortocht voor het goede doel. Ik hoop dat jullie veel geld op hebben gehaald.
L en ik zijn gisteren met mijn zusje en haar kinderen en haar mama naar de kermis geweest. Vandaag gaan we naar de dierentuin. Daar zijn we al een paar weken niet meer geweest.
Een fijne zondag!

25-09-2017 om 21:12 uur

@Kariboe ja de living, gang en toilet krijgen een nieuwe vloer, het lawaai is gelukkig gedaan. Het is idd terug die schouder, er zit een ontsteking op, toen was ze blijkbaar uit de kom, alle ze zat toch niet helemaal juist meer in elkaar. We hebben idd veel geld op gehaald met onze actie, het was zeer leuk. De kermis leuk, is bij mij al heel lang geleden dat ik daar nog naartoe ben geweest. En de dierentuin is ook heel leuk.

Gisteren was het een fijne dag.
En we hebben met zijn alle veel geld bij elkaar gehaald voor het goede doel.
Het was ook zeer goed weer.
Dat maakt het ook weer goed.

Vandaag een wat mindere dag gehad.
Weet niet hoe het komt, niets ging me af.
Morgen een betere dag :)

Nu maar gaan slapen.
In de hoop het goed lukt, want vorige nacht lukte dat niet.
Zal misschien de reden zijn waardoor ik vandaag een mindere dag had.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

26-09-2017 om 04:57 uur

Hoi heidi,

Sterkte met de "verbouwing".
Fijn dat jullie veel geld hebben kunnen ophalen met de actie
hopelijk is het slapen gelukt en heb je vandaag een betere dag.

hier gaat het langzaam de goede kant op met de longen.
Heb deze week redelijk rustig vandaag en morgen geen afspraken :-)
donderdag een echo met punctie van een vervelende klier bij mijn sleutelbeen blijft steeds terug komen en dan wordt deze steeds wat groter. ( wordt geen kwaadaardig iets verwacht maar eerder een ontsteking )
vrijdag mag ik slapen terwijl mijn gebit wordt gedaan. ( wel donderdag middag bellen hoe vroeg ik er moet zijn )

knuffels
petra

26-09-2017 om 17:58 uur

@Heidi, gelukkig dat de herrie nu voorbij is. Ik vind een verbouwing nooit fijn, herrie en stof. Bah.
Een ontsteking in je schouder lijkt me heel naar, hoor dat van meer mensen. Ik heb ook een poosje last gehad van een zere schouder.
Fijn dat jullie zoveel geld op hebben gehaald voor het goede doel. Is een fijn gevoel voor jullie. Het was inderdaad heerlijk weer, wij hadden het ook heerlijk in de dierentuin.
Ik hoop dat je vannacht lekker geslapen hebt en komende nacht weer gaat doen. Het doet goed en is fijn.
Ik lig ook al in bed, moet morgen heel vroeg op.
Welterusten!

27-09-2017 om 21:01 uur

@Puckie dank je hoop dat het snel achter de rug is. Het stoffige werk en het lawaai is al weg. De grond is terug droog en we mogen erover lopen. Is veel gemakkelijker. Binnenkort komen ze de tegels leggen en zijn we er volledig van af. Daar kijk ik naar uit. Fijn dat het de goede kant opgaat met je longen, ik duim dat het zo blijft. Veel sterkte en succes bij die echo met punctie, ik duim voor je dat het vlot mag verlopen.

@Kariboe ik vind dat ook niet fijn, zal blij zijn als alles achter de rug is. Een schouder kun je moeilijk laten rusten, je gebruikt het veel en geneest moeilijk. Goed slapen doet heel veel, bepaald je gandse dag.

Hier is het weer wat minder.
Terug een infectie en zit op mijn longen.
Ben vandaag naar de ha geweest en verdikt ab en cortisone.

Mocht ook nog een dag wachten om te zien of ik wat beter ben.
En er misschien door raak zonder ab en cortisone.
Maar voel goed genoeg dat het zo niet gaat over gaan.
Dus start ab en cortisone.

De grond in de living en gang is eindelijk droog.
We mogen er terug op lopen.
Dat is heel wat makkelijker.
Kunnen we terug langs de voordeur buiten gaan en moet er niemand thuis blijven.

Hiervoor moest er steeds iemand thuis blijven.
We gingen langs achter buiten.
Maar de venster kan je niet op slot doen.
En dus ook niet sluiten, met gevolg dat er iemand thuis moet blijven.

Ik ga nu proberen te slapen.
Heb een extra pijnstiller genomen.
Hopelijk lukt het nu wat om te slapen.
Vorige nacht heb ik niet zo goed geslapen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi