Valentijn

14-02-2018 om 07:12 uur

Doe jij nog iets aan Valentijnsdag voor je geliefde?

http://www.fleurshopbloemen.nl/uploads/pagetree/images/valentijn2.jpg

Heeft je partner je verrast of je wegens Valentijnsdag extra aandacht gegeven en in de bloementjes gezet. Tenslotte heeft chronisch ziek zijn ook invloed op je liefdes leven op jullie als stel.

Gaan jullie uit eten heb je een kaartje gestuurd of iets totaal anders gedaan of juist niet gedaan?

Login of registreer om te reageren
14-02-2018 om 07:14 uur

Heb een kaartje gestuurd, een heerlijke doos bonbons en vanavond gaan we uit eten.

Login of registreer om te reageren
14-02-2018 om 11:10 uur

Wat leuk Marcus, ik doe er niets aan en mijn man ook niet.
Ik vind het leuk maar voor een ander, wij verrassen elkaar wel zo af en toe uit het niets.
Geniet van jullie etentje! Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
14-02-2018 om 13:08 uur

Mijn vriend was een uur eerder opgestaan dan voor hem normaal om voor mij ontbijt te maken :x

Login of registreer om te reageren
14-02-2018 om 15:02 uur

Wij ook van jou hoor emsepems :x en van de rest!
Heb ik mij toch schuldig gemaakt aan Valentijn, net een zak snoep gekocht voor mijn man.....niet goed, wel lekkerrrr
Daantje , dat is nog eens leuk wakker worden! :)

Login of registreer om te reageren
Moderator
14-02-2018 om 18:22 uur

Wij doen niet aan Valentijnsdag.

Wel zijn we ooit eens op die dag in ondertrouw gegaan.
Was namelijk op maandag en dan hadden we meteen een lekker lang weekend.
Op het gemeentehuis hoorden we dat het Valentijnsdag was...............

Login of registreer om te reageren
14-02-2018 om 21:36 uur

Haha, die Trijnco..... lekker romantisch
Wat een leuk verhaal!

Login of registreer om te reageren
15-02-2018 om 03:03 uur

Specifiek doen we ook niet echt specifiek aan valentijn, mijn vrouw krijgt elke week - elke tien dagen een vers boeket bloemen. Grijp vaak gewoon elke gelegenheid aan om mijn partner iets extra te verwennen.

Login of registreer om te reageren
15-02-2018 om 11:33 uur

Fijn als je een partner of zo hebt..ik sta helemaal alleen. Wél zette iemand mijn papierbak na lediging terug op mijn terrein. Dit was nu de 2e keer dat iemand dat doet. Ik ben helemaal verbaasd en vraag me af of iemand mij goed gezind is of dat de vuilophalers dat misschien gedaan hebben.
Ik krijg dus al jaren van niemand iets, niet op mijn verjaardag, niet met de feestdagen. Een aantal jaren geleden had ik een zorgverleenster, die een gezin en familie heeft. Ik gaf haar met Kerst en kadotje, maar kreeg niets van haar. Dan vraag ik me toch af, hoe het met de empathie zit...

Login of registreer om te reageren
15-02-2018 om 16:00 uur

Je hebt helemaal gelijk marcus, verwen haar maar!

Login of registreer om te reageren