Wiet verdampen helpt echt tegen benauwdheid!

27-01-2016 om 09:07 uur

Ik weet dat de farmaceutische industrie niet blij word van dit bericht, en bij tegenstanders zullen de nekharen overeind springen maar wiet helpt echt tegen benauwdheid.
Ik ben 50 jaar en heb astma en ik gebruik buiten mijn reguliere medicijnen ( seretide ) al meer dan 30 jaar cannabis. Ventolin helpt bij mij 0, niks. Ik gebruik wiet d.m.v De verdamper, dit is een soort waterpijp wat gebruik maakt van een verwarmingselement en de wiet verwarmd en dus niet verbrand! ( google maar voor meer info) Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen aan te sporen tot drugsgebruik en ik kan ook geen garantie geven dat het iedereen helpt.
Mij helpt het echt!! ik gebruik het 2 x daags
De bijwerkingen van wiet zijn beduidend minder dan bij reguliere medicijnen.

Login of registreer om te reageren
01-03-2018 om 03:50 uur

Rook gewoon de wiet zuiver in klein pijpje ofzo. Bekijk het als een gewoon puff met de ventolin of duovent, kleine zachte trekjes tot plukje op is. Ik weet wat verdamper bedoelt. Heb dezelvde ervaringen, bij mij helpt ventolin ook nul, duovent nul. De eerste minuut verlichting, das alles, ik voel de druk steeds weer terug komen heviger en heviger, MAAR... als ik ,,my-hits-from-the-bong inhaleer, moet ik wel eerst wat hoesten, maar het komt tnminste los. En die paniekerige druk op borst komt niet terug. Bij mij werkt het ook super. Peace VERDAMPER & stay high till we die. Van de41jr plukketuffer

Login of registreer om te reageren
24-07-2020 om 15:31 uur
Reactie op Verdamper

k ben ervaringsdeskundige dat kan en mag ik zeggen na 30 jaar gebruik en testen van een 10 tal verdampers. De temperatuur van de" sterk verouderde verdamper " kun je heel simpel regelen met een dimmer dus.........weet waar je over praat!!

welke verdamper(s) kan je adviseren n.a.v. jouw ervaringen?

Bij voorbaat 1000 maal dank

Login of registreer om te reageren
25-07-2020 om 16:30 uur

Voor alle duidelijkheid:

Het is geen luchtweg verwijderbaar, gelukkig niet zeg :)
Het is hopelijk een luchtwegverwijder.

Even om misverstanden te voorkomen.

Login of registreer om te reageren
12-12-2020 om 12:00 uur

De vulcano is de beste verdamper voor alle kruiden....groetjes, Tijmen.

Login of registreer om te reageren
19-01-2022 om 15:20 uur

Heb toch een vraagje hierover.

Zou je het aan een vader adviseren, die een kind heeft van 10 die zwaar astma patiënt is.

Zeker als de vader denkt, dat zijn dochter meer problemen heeft met de negatieve bijwerkingen dan van haar puffer.

bezorgde vader.

Login of registreer om te reageren
19-01-2022 om 16:13 uur

@Boossie persoonlijk ben ik er geen voorstander van, iemand probeerde mij te overtuigen van medicinaalwiet, maar dit wordt niet alleen voor longklachten gegeven maar alleen voor ernstige vormen van pijn vaak in combinatie met kanker en de medicinale wiet kan ook wel een positieve werking hebben op de longen maar voor zover ik weet is er geen of nauwelijks onderzoek naar gedaan. Daarbij is er bij wiet ook kans op verslaving (volgens mij ook bij medicinaalwiet) en als iemand 10 is lijkt het mij heel sterk dat artsen dat willen geven.
Ga in gesprek met de artsen over de bijwerkingen en eventueel naar een homeopaat die ook regulier arts is of een orthomoleculair arts als u liever ook het alternatieve circuit bewandeld.

Voor medicinaalwiet zijn nog meer artsen tegen dan voor qua gebruik in het algemeen dus laat staan zo’n jong kind

Login of registreer om te reageren
19-01-2022 om 20:41 uur

Tja mijn vader wilde thuis sterven, voor zijn eigen raam, hij kreeg in het ziekenhuis er nog een longontsteking bij. Week lang heeft die aan zo'n ding geleurpt, en de huisarts was verbaast dat zijn ontsteking een stuk minder werd thuis voor het raam. Dezelfde huisarts die mij verstelde alles voor mijn vader zou doen, behalve medicinale wiet niet zou voorschrijven, omdat ze er geen verstand van had.

In de jaren heb ik meer positieve verhalen van dichtbij gehoord over dit onderwerp tot alvleesklier kanker toe.

Persoonlijk lijkt mij, dat het pufje van mijn dochter meer schade aandoet dan de kwaal, alleen kan ik
experimenteren op mijn eigen kind, omdat ik denk dat dit beter is voor haar gezondheid.

Login of registreer om te reageren
19-01-2022 om 21:13 uur

Er is door die persoon mij wel verteld dat er wel een groot verschil zit tussen medicinale wiet en gewone, zelf zou ik niet experimenteren ermee. Ik heb zelf ernstig astma en ik weet dat sommige puffers bijwerkingen hebben, maar tegenwoordig zijn er meer dan 2 puffers en is voor veel mensen een goede combinatie van medicatie mogelijk. Dus ik zou echt adviseren om met de arts om tafel te gaan. Ik vind het zelf nogal een heftig middel voor alleen astma als zeker nog niet alles is geprobeerd. Wellicht reageert ze op een ander pufje wel heel goed zonder bijwerkingen.

Ik zou zelf nooit daarmee durven experimenteren bij mezelf laat staan bij mijn kind, ik snap wel dat u zich machteloos voelt en u het beste wil voor uw dochter. Als u uw huidige arts niet vertrouwd kunt u altijd een second opinion aanvragen. Ik hoop dat de oplossing voor jullie heel makkelijk is, maar astma is echt niet altijd makkelijk helaas:(

Login of registreer om te reageren
22-07-2022 om 18:08 uur
Reactie op Verdamper

Ik weet dat de farmaceutische industrie niet blij word van dit bericht, en bij tegenstanders zullen de nekharen overeind springen maar wiet helpt echt tegen benauwdheid.
Ik ben 50 jaar en heb astma en ik gebruik buiten mijn reguliere medicijnen ( seretide ) al meer dan 30 jaar cannabis. Ventolin helpt bij mij 0, niks. Ik gebruik wiet d.m.v De verdamper, dit is een soort waterpijp wat gebruik maakt van een verwarmingselement en de wiet verwarmd en dus niet verbrand! ( google maar voor meer info) Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen aan te sporen tot drugsgebruik en ik kan ook geen garantie geven dat het iedereen helpt.
Mij helpt het echt!! ik gebruik het 2 x daags
De bijwerkingen van wiet zijn beduidend minder dan bij reguliere medicijnen.

Ik gebruik CBD olie. Van de drogist. 2x daags paar druppels onder de tong. Goed voor nachtrust.

Login of registreer om te reageren