Error

04-03-2018 om 20:00 uur

Het forum werkt traag en ik krijg geregeld een melding met error.
Dan zie ik een hele pagina vol cijfertjes en letters waar error op staat.
Weet niet of ik t op de goede plek meldt maar dacht maak er even een melding van

Login of registreer om te reageren
Moderator
04-03-2018 om 21:27 uur

Dank voor het melden, ik heb het zelf nog niet gehad maar ik houd het in de gaten!

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 11:31 uur

Ik kreeg net een rare pagina met fatal error en er stond iets op van Vanilla.
Heb er geen kaas van gegeten maar ben bang dat het met die spam te maken heeft, die paspoort zeurpiet.
Bij zat het longforum even helemaal vast, dacht meldt het toch even.

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 13:16 uur

@ goudvisje: als je de error nog eens krijgt, kan je dan een screenshot maken en mij die toesturen? thx

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 13:54 uur

Ik heb t nog maar 1 x gehad, ik kon net wel een tijd niet op t forum komen, mocnt t weer gebeuren dan probeer ik een screenshot te maken voor je

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 18:00 uur

Dit is technisch volledig verklaarbaar maar het uitleggen kan ik alleen middels nerd speak. Het komt erop neer dat de gegevensstroom wordt onderbroken omdat de webserver de hik heeft. Dat noemen ze een time-out van een escape sequence. Het gevolg is dat een deel van de formatteercommando’s als tekst op het scherm komt. Incidenteel kan dat altijd gebeuren. Alleen als het vaker voorkomt of het hinderlijk wordt, moet Swigle het probleem onderzoeken. Dus uitpuzzelen waar dat hikken vandaan komt. Meestal is het ‘iets’ dat kortstondig alle processortijd steelt, waardoor ons forum even stilvalt.

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 18:08 uur

Dus was t waarschijnlijk eenmalig, ik was even bang dat het met die paspoortspam had te maken.
Eerlijk gezegd: is het voor mij abacadabra, maar begrijp dat t meevalt , bedankt

Login of registreer om te reageren
17-03-2019 om 17:48 uur

Bij inloggen kreeg is een uitroepteken met 503 en bad error , weet niet wat t is maar meld t maar wel even .

Login of registreer om te reageren