Trimbow

20-02-2018 om 13:40 uur

Heeft er iemand ervaring met de inhaler Trimbow?
Ik ben er net mee begonnen en heb begrepen dat het een nieuw medicijn is.
Ik ben benieuwd of meer mensen deze inhaler gebruiken en wat hun ervaringen zijn.

Login of registreer om te reageren
24-02-2018 om 20:34 uur

Kende dit medicijn nog niet. Zal er eens over informeren bij mijn longarts daar ik de losse onderdelen zo los gebruik .

Wat is jouw ervaring tot heden ermee?

Login of registreer om te reageren
03-03-2018 om 14:17 uur

Hoi Marcus
Ik vind het een erg fijn medicijn alleen de bijwerkingen zijn even wennen.
Ik had last van mijn slijmvliezen (neusbloedingen, binnenkant van mijn mond kapot, slecht zien) maar dat wordt beter. Na een maand heb ik geen neusbloedingen meer en dat slechte zien kwam door wisselwerking met een ander medicijn. Maar ik heb wel meer lucht, het ontspant de luchtwegen en ik piep daardoor niet meer. Ik kan net iets meer doen.

Login of registreer om te reageren
16-03-2018 om 09:32 uur

Ga het vandaag met de long verpleegkundige bespreken.

Login of registreer om te reageren
16-03-2018 om 16:10 uur

Trimbow is niet geschikt voor me omdat het erg moeilijk is op de dosering op te hogen als het even slechter gaat. Dit komt doordat Trimbow uit drie componenten bestaat en ik meestal alleen de Forster moet op te hogen.

Login of registreer om te reageren
20-03-2018 om 14:38 uur

Shit, ik moet in mei terug om te gaan kijken hoe het werkt op zich voel ik mij beter wel een flinke hoofdpijn net een wolk in je hoofd. Maar ideaal doordat je het maar een keer hoeft in te nemen. Een keer bloedneus gehad. Ben wel blij want het nu vergeten is bijna onmogelijk.

Login of registreer om te reageren
22-03-2018 om 19:18 uur

Nadat ik de artikelen en resultaten over Trinbow gelezen had (toegelaten rond februari 2018) na verzoek voorgeschreven door longarts en ben ik op 2 maarts begonnen met Trimbow. Ik hoop dat dit beter gaat werken want tot nu toe had il er meer van verwacht zeker door de ontstekingsremmer in de puf. Ik probeer nog een ruime tijd en hoop dat het beter wordt als nu het geval is, misschien heb ik te veel verwacht of zit ik nog te veel met de gevolgen van de longaanval een week voor het begin met deze medicijnen.

Login of registreer om te reageren
22-03-2018 om 19:30 uur

Een ontstekingsremmer heeft zes tot acht weken tijd nodig om optimaal te werken.

Login of registreer om te reageren
23-03-2018 om 16:06 uur

Enige weken geleden bood mijn LA me het aan ondanks geen COPD. Het zou handiger zijn dan los. Heb foster, eklira en bricanyl. Na 1 week gebruik heb ik gebeld of ik AUB weer mijn oude recepten kon krijgen en heb het direct gekregen. Je kunt niks verdelen met trimbow en ik had veel meer moeite met alles dan met mijn eigen medicatie! Bij een paar honderd meter lopen lag mijn tong op straat, nu niet meer!! Ik dacht dat ik ziek werd tot ik me realiseerde dat het wel eens van die zooi kon komen! Volgens mij is het niet handig om alles tegelijk binnen te krijgen. Als je het los hebt pak je ook niet in 1x alles en klaar...

Login of registreer om te reageren
23-03-2018 om 23:15 uur

Zo te horen zijn er veel verschillende ervaringen. interessant om te zien hoe anderen er op reageren zeker omdat ik zelf ook niet wist wat ik kon verwachten. Ik zit nu op 29% en ik hoop dat het beter gaat als het weer een beetje meewerkt.

Login of registreer om te reageren
24-03-2018 om 10:37 uur

Ja, ik en vanaf het gbruik weer last van paniekaanvallen en ben angstig komt iemand dit bekend voor want ik wordt steeds angstiger.

Login of registreer om te reageren