Fotografie

14-03-2018 om 20:33 uur

Hee allemaal,

Sinds een paar jaar heb ik mijn eigen spiegelreflexcamera en fotografeer ik heel graag. Thuis fotografeer ik voornamelijk paarden en honden en van de zomer ga ik naar Londen en hoop ik daar veel foto’s te maken en mijzelf te verbeteren.
Nog meer mensen met een fotografiehobby?

Momenteel ligt het even stil door onstabiel astma (sinds november 2017 de diagnose), maar ik hoop snel weer aan de slag te gaan!

Login of registreer om te reageren
14-03-2018 om 20:46 uur

Ik fotografeer ook heel graag voornamelijk natuurfoto's en van die oude gebouwen.
En als we op vakantie zijn dan ga ik ook voor de natuur en mooie uitzichten.
IK heb pas een spiegelreflexcamera dus ben nog een beetje de instellingen aan het uitproberen.
Het geeft mij ook rust als ik fotografeer

Login of registreer om te reageren
14-03-2018 om 20:48 uur

@wendy24 super leuk! Ik wil me de komende maanden meer verdiepen in fotografie van steden en gebouwen en dit in Londen van de zomer toepassen.
Mij geeft het ook rust, maar ook energie als ik fotografeer! Ik mis het ook heel erg nu en ik word juist nu regelmatig gevraagd voor fotoshoots haha.

Welke camera heb je? Ik heb de canon 70D

Login of registreer om te reageren
14-03-2018 om 21:08 uur
Reactie op Nckiie

@wendy24 super leuk! Ik wil me de komende maanden meer verdiepen in fotografie van steden en gebouwen en dit in Londen van de zomer toepassen.
Mij geeft het ook rust, maar ook energie als ik fotografeer! Ik mis het ook heel erg nu en ik word juist nu regelmatig gevraagd voor fotoshoots haha.

Welke camera heb je? Ik heb de canon 70D

Ik heb een sony A100 camera
Ik heb me aangemeld voor een foto 7 daagse dan krijg je per email een opdracht opgestuurd die je dan moet gaan fotograferen.
En heb een site gevonden waarbij heel duidelijk de instellingen staan uitgelegd.

fotoshoots lijk me ook leuk om te doen.

Login of registreer om te reageren
14-03-2018 om 21:11 uur

@wendy24 oh super leuk, zo leer je het heel snel. Ik zit op facebook in een paar groepen en daar moet je instellingen etc erbij vermelden, zo heb ik heel snel geleerd hoe de belichtingsdriehoek werkt en verder veel tips gelezen en gekregen.

Heel veel plezier alvast!

Login of registreer om te reageren
Moderator
15-03-2018 om 07:33 uur

Heey ik fotografeer ook graag maar bij mij is het een beetje een uit de hand gelopen hobby geworden. Ik fotografeer voornamelijk concerten en rodelopers
Neem eens een kijkje op LivePicz.nl als je zin hebt :)

Login of registreer om te reageren
15-03-2018 om 12:06 uur

@Gwenny super leuk! Ik ga eens kijken:D
Bij mij liep de hobby ook een beetje uit de hand haha, maar door de astma is het momenteel echt weer terug naar hobby. Helaas al 5 maanden geen energie om me er echt mee bezig te houden:( hopelijk komt dat snel weer, want ik mis het echt heel erg!

Login of registreer om te reageren
15-03-2018 om 12:08 uur

@Gwenny gave foto’s! Heb even snel gekeken:D

Login of registreer om te reageren