Fotografie

14-03-2018 om 20:33 uur

Hee allemaal,

Sinds een paar jaar heb ik mijn eigen spiegelreflexcamera en fotografeer ik heel graag. Thuis fotografeer ik voornamelijk paarden en honden en van de zomer ga ik naar Londen en hoop ik daar veel foto’s te maken en mijzelf te verbeteren.
Nog meer mensen met een fotografiehobby?

Momenteel ligt het even stil door onstabiel astma (sinds november 2017 de diagnose), maar ik hoop snel weer aan de slag te gaan!

Login of registreer om te reageren
16-03-2018 om 19:54 uur

Ik fotografeer sinds begin 2017. In maart 2017 heb ik mij ingeschreven bij de KvK na enorm veel complimenten en toch wel een droom om prof fotografe te worden. Ik fotografeer voornamelijk sport, maar ik doe ook graag portret shoots en evenementen en ben altijd in om wat nieuws te leren! Als je wilt, kan je een kijkje nemen op Facebook bij Pictures by CMM. Altijd leuk om te horen wat mensen van mijn foto’s vinden.
Het is ook een ideale manier om te genieten van het buiten zijn, wat ook weer scheelt voor mij met Astma.
Ik hoop dat je het ontzettend leuk gaat hebben in London en dat je mooie foto’s kan maken!

Login of registreer om te reageren
16-03-2018 om 21:41 uur

@ClaudiaM17 wat leuk! Ik ga nu snel slapen en ga morgen je pagina eens bekijken! Mijn foto’s zijn te vinden op facebook via Nicky Boogaard fotografie (de paardenfoto’s) ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
En ik hoop ook det Londen super gaat worden!

Login of registreer om te reageren
18-03-2018 om 14:13 uur

Ja leuk!!! Foto's maken!

Ik maak van heel veel dingen graag foto's, voor mij is het bezig zijn met mijn camera en dus foto's maken, even vergeten dat ik ziek ben.

Het liefste ga ik op pad, wandelen en dan foto's maken. Zodra mijn astma dat niet toe laat, dan probeer ik mijn fotografie op een andere manier te doen, waardoor de inspanning er niet is of heel laag is.

Vele foto's zijn te vinden op mijn website, www.oliba.nl

Login of registreer om te reageren
18-03-2018 om 14:38 uur

@Marleen1984 ik kan niet wachten tot ik weer foto’s kan maken:D en ik ga je site zo eens bekijken!
Ik krijg de laatste tijd veel aanvragen en moet ze helaas allemaal afzeggen, geniet er nu ook niet echt van het kost teveel energie. Maar dat komt vanzelf weer:)

Login of registreer om te reageren
18-03-2018 om 16:07 uur

@Nckiie, ik kan het me zo goed voorstellen!!! Wat voor een aanvragen krijg je?

Login of registreer om te reageren
18-03-2018 om 16:53 uur

@Marleen1984 portretfotografie van honden en ik ben gevraagd om bij een wedstrijd van de politiehondenvereniging foto’s te maken. Oh en daarnaast actie en portret van paarden:p

Login of registreer om te reageren
18-03-2018 om 19:10 uur

@Gwenny dankje!

En @Marleen1984 wat een variatie in je foto’s, leuk om te zien!

@ClaudiaM17 ik heb je facebook bekeken, leuke foto’s! Goede actieshots!

Login of registreer om te reageren
19-03-2018 om 15:30 uur

Wat gaaf @Nckiie!!!

Ja, ik maak heel wisselend foto's, van vele verschillende onderwerpen.

Login of registreer om te reageren
Moderator
19-03-2018 om 16:07 uur

Super leuk al die verschillende fotos van de leden hier!

Login of registreer om te reageren