Fotografie

14-03-2018 om 20:33 uur

Hee allemaal,

Sinds een paar jaar heb ik mijn eigen spiegelreflexcamera en fotografeer ik heel graag. Thuis fotografeer ik voornamelijk paarden en honden en van de zomer ga ik naar Londen en hoop ik daar veel foto’s te maken en mijzelf te verbeteren.
Nog meer mensen met een fotografiehobby?

Momenteel ligt het even stil door onstabiel astma (sinds november 2017 de diagnose), maar ik hoop snel weer aan de slag te gaan!

Login of registreer om te reageren
03-04-2018 om 14:56 uur

Ik heb een verzoek ingediend om lid te worden @wendy24 en ben nu lid zie ik haha. Leuk! Ik kan niet wachten tot ik weer op pad kan met mijn camera

Login of registreer om te reageren
03-04-2018 om 15:00 uur

@Nckiie ik had al het vermoeden dat jij het was hihi,
neem maar eerst de tijd om te herstellen en dan weer lekker op pad met je camera.
mag ik je ook toevoegen als vriend op facebook zelf?

Login of registreer om te reageren
03-04-2018 om 15:03 uur

@wendy24 ja natuurlijk mag dat! En pfff geduld is een schone zaak he?! Ik doe mijn best, als mijn lichaam nou ook meewerkt:)

Login of registreer om te reageren
04-04-2018 om 01:36 uur

@ Marleen1984 leuke foto's.

Vroeger had ik een eigen doka ... toen bestond nog de magie van dat je langzaam je foto tevoorschijn zag komen op fotopapier. Tegenwoordig fotografeerde ik veel minder dan toen.

Wens jullie veel fotoplezier.

Login of registreer om te reageren
04-04-2018 om 06:39 uur

Leuk hoor, al jullie fotografieverhalen en fotos.
Ook ik maak graag foto's. Zou wel naar een cursus willen maar daar heb ik nu geen tijd voor... later als ik groot ben...

Login of registreer om te reageren
04-04-2018 om 07:37 uur

Wat leuk @emsepems dat je ook foto’s maakt! En tijd is wel een dingetje haha zeer herkenbaar

Login of registreer om te reageren
07-04-2018 om 13:28 uur

Als je geen kracht hebt om je camera vast te houden en het prachtig weer is, dan maar met de mobiele telefoon:) hier een foto van mijn kat Juno die geniet van de zon.
https://www.mupload.nl/img/3zoljc8.jpeg

Login of registreer om te reageren