Morfine

15-06-2017 om 12:35 uur

Hoy ik heet Mar en ben al jaren longpatient en heb COPD Cold 4 waar ik nu mee zit is dat ik problemen heb met mijn darmen door de Morfine daar staat Morfine bekend om ik gebruik dan ook zakjes Macrogol om de boel te stimuleren.
Is er misschien iemand die ook met diezelfde problemen heeft ??? daar kan ik dan ook weer wat van leren .

Login of registreer om te reageren
19-02-2018 om 14:24 uur

Metoclopramide is tegen misselijkheid en werkt daar goed tegen in het algemeen.

Login of registreer om te reageren
01-03-2018 om 10:33 uur

goeiemorgen allemaal
ik lees hier veel over verstopping ontlasting, moeilijk naar het toilet gaan,
ik heb een tijd geleden een heel eenvoudig middel op de site gezet,
'smorgens een bordje brintapap en na een paar uurtjes moet je snel naar toilet lopen, want daar zitten veel vezels in he,
echt het werkt, probeer het maar
groetjes muffin

Login of registreer om te reageren
02-03-2018 om 11:49 uur

Fijn om dit te lezen ga dit zeker proberen bedankt

Login of registreer om te reageren
07-03-2018 om 18:23 uur

hoi, Joki
al geprobeerd met bordje Brintapap?

Login of registreer om te reageren
13-04-2018 om 15:52 uur
Reactie op helene

Marretje ik weet niet of dit helpt, ik heb geen ervaring met morfine, maar ik heb wel eens dat mijn ontlasting een beetje vast zit. Met mijn copd 4 heb ik niet veel kracht om te persen.
Wat bij mij heel goed helpt is : bij inademen buik uit zetten en bij uitademen buik inhouden eerst even oefenen en dan bij uitademen gaan persen.

Login of registreer om te reageren
13-04-2018 om 15:56 uur

Met een goed gebruik van van diepe buikademhaling zoals beschreven hoef je helemaal niet te persen, je moet dam wel een tijde met je ellebogen op je knieen op het toilet gaan zitten en dan rustig buik uit en weer rustig in dan gaat de rest na even volhouden helemaal vanzelf, dat is handig als je niet kunt of mag persen.

Login of registreer om te reageren