leverings problemen theolair

14-08-2014 om 08:54 uur

Hallo gisteren na een ziekenhuis kwam ik er achter dat er weer theolair leverings problemen zijn. Nu reageer ik er goed op de theolair en zeker na een exa zit ik er niet op te wachten dat weer niet te verkrijgen is. Hebben meer mensen dit probleem opnieuw en weet iemand nog opties om aan te komen. Apotheek in omgeving is iig al leeg.
Alvast bedankt

Login of registreer om te reageren
10-04-2018 om 12:40 uur

Vorige maand was de 350 prima leverbaar, geen probleem gehad gelukkig.
Succes Daantje, irritant terugkerend probleem dit!

Login of registreer om te reageren
10-04-2018 om 13:51 uur

Volgens Farmanco gaat het alleen over de 250 mg zie ik net. En het wordt pas in mei weer verwacht, dat red ik niet. Hoop dat er toch eerder weer wat komt.

Login of registreer om te reageren
10-04-2018 om 19:42 uur

Vervelend.... Ik heb gelukkig nog aardig wat op voorraad dus moet het nog wel tijd redden deze keer. Blijft toch een naar terugkerend probleem

Login of registreer om te reageren
16-04-2018 om 20:17 uur

Mijn vriend ging zaterdag mijn medicijnen ophalen en weer geen theolair. Het is pas in mei leverbaar en ik heb nog tot vrijdag...

Vanmorgen gebeld en ze gaan nu voor me rondbellen of andere apotheken het nog hebben. Anders is misschien drie keer 175 mg een optie maar dat moeten ze dan maar even met mijn longarts bespreken. Ik hoop morgen teruggebeld te worden en anders bel ik eind van de dag zelf.

Login of registreer om te reageren
15-05-2018 om 09:43 uur

Ik heb een maand geleden nog een doosje gekregen wat ze geleend hadden bij een andere apotheek. Ik heb nu nog voor vijf dagen en de verwachte leverdatum is uitgesteld naar juni.

Lenen ging niet zo makkelijk meer lukken omdat apotheken het voor hun eigen patiënten willen houden maar ze gingen het weer proberen. Anders gingen ze mijn longarts bellen of drie keer 175 mg een optie is maar dat lijkt me qua tijden nog lastig. Hoop dat de 250 mg er gauw weer is.

Login of registreer om te reageren
15-05-2018 om 11:00 uur

Ja, ik zag ook juli. Jeetje duurt echt lang.

Ik wil idd niet zonder, zeker niet nu ik zit in een verbouwing en met een verhuizing en vakantie in het vooruitzicht. Ben net goed ingesteld.

Login of registreer om te reageren
15-05-2018 om 12:16 uur

Toch hoor ik ook berichten dat t met de spiegel niet zo nauw komt als wel gedacht wordt. Je moet niet te hoog zitten ivm bijwerkingen maar lager schijnt oké te zijn
Mijn arts in Zwitserland heeft me lager gedoseerd en dat gaat prima, dus dan zou ik in jouw geval @daantje eerder 2x 175 doen dan 3x...
Maar artsen in NL linker er iets anders tegenaan te kijken, maar mijn ervaring is best goed met een lagere dosering dan voorheen, terwijl
het ook duidelijk is dat mijn longen niet zonder kunnen...
Maar t is gewoon naar dat t zo lastig leverbaar blijkt!!

Login of registreer om te reageren
15-05-2018 om 13:18 uur

Ik slikte hiervoor één keer per dag 350 mg en toen was mijn spiegel subtherapeutisch. Misschien is twee keer per dag 175 wel beter verdeeld.

Mijn longarts heeft akkoord gegeven voor drie keer per dag 175 mg dus voorlopig kan ik weer vooruit, nu nog puzzelen met de tijden.

Login of registreer om te reageren
31-01-2019 om 09:22 uur

Ik word net gebeld door de apotheek dat de 250 mg niet meer leverbaar is. Ze kon het niet meer bestellen en volgens Farmanco gaat het uit de handel. Ik heb geopperd dat ik me met 3x 175 mg ook goed voelde, dat ik dat wel een optie vind. Moet ik wel weer wat regelmatiger gaan leven alleen. Ze ging mijn arts bellen, hoop dat het zo gaat lukken. Hoop dat het niet helemaal uit de handel gaat.

Login of registreer om te reageren