Vakantie-woningruil of oppas!

06-06-2018 om 15:24 uur

Hallo Lotgenoten
Elk jaar weer heb ik vakantiekriebels, maar mijn portemonnee niet helaas, daarom wil ik op deze manier kijken of er alleenstaande lotgenoten zijn, die het wel zien zitten om een weekje met mij van woning te ruilen of misschien zijn er lotgenoten die wel op vakantie kunnen gaan en het prettig vinden als er iemand in hun huis is in die periode.
Ik heb niet veel noten op mijn zang, maar wil al wel bij voorbaat zeggen dat ik allergisch ben voor bijna alle soorten huisdieren, dus daar kan ik niet op passen.
Zelf woon ik in een leuke, niet zo'n drukke wijk in Tilburg, vlakbij een prachtig park en met allerlei leuke dingen in de omgeving, ik heb een huis met 3 slp kmrs, heb een traplift en een goede achterom mocht iemand met zijn of haar scoot willen komen (heb er nl zelf ook een). Ik fiets graag op mijn e bike en die zou ik dan ook meebrengen, dus een omgeving waar veel fietsmogelijkheden zijn, dat zie ik wel zitten.
Je mag me altijd een privé bericht sturen.
Ik hoop echt dat hier iets uit komt!!!

Groet
Lia

Login of registreer om te reageren
15-06-2018 om 20:03 uur

Hoi Lia, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd!

Login of registreer om te reageren
16-06-2018 om 08:18 uur

Hallo beste lotgenoten,
ik wil nog even aan mijn vakantieruil oproep toevoegen dat ik het liefst in juli of eind augustus wil ruilen/oppassen.

Login of registreer om te reageren
16-06-2018 om 11:17 uur

@Milly ik heb jouw bericht gelezen en jou een terug gestuurd

Login of registreer om te reageren