Churg Strauss, wie heeft het ook en wat zijn je ervaringen?

04-06-2012 om 21:10 uur

Hoi,

Bij mijn vriend is 2,5 jaar geleden Churg Strauss ontdekt. Het lukt maar niet om van de prednison af te komen.

Ik ben erg benieuwd, wat zijn jullie ervaringen? Is het gelukt om van de Prednison af te komen? Of hebben jullie andere medicijnen? En hoe is het allemaal verlopen?

Voor ons verhaal klik hier: http://www.longforum.nl/index.php?topic=15790.0

Login of registreer om te reageren
20-06-2018 om 11:44 uur

I bought a pair of the orthofeet to wear on a tour of Italy that included walking 8-10 miles a day. I had been experiencing foot pain and plantar fasciitis. I was desperate to find a shoe that could get me through a day of walking without pain. Well I found it, the Chicane not only gives me the foot support and pain relief I needed; they are also a good looking shoe that can be paired with many different outfits. The Chicanes took me about three weeks to wear in so that they were comfortable enough to wear on a 4-8 mile walk.

01-04-2020 om 09:16 uur

Hallo allemaal

Mijn longarts vermoed dat ik eGPA heb. Helaas kunnen de benodigde tests niet gedaan worden, vanwege Corona. Ik heb toch wel angst als ik lees wat eGPA is en kan betekenen. Kan mij misschien iemand vertellen hoe jullie met die onzekerheden omgegaan zijn die deze diagnose met zich mee brengt?