Longventiel

08-08-2018 om 10:00 uur

Kom er helaas niet voor in aanmerking.
Maar er zijn steeds meer ziekenhuizen waar het toegepast wordt ! : http://www.dvhn.nl/groningen/Uitvinding-UMCG-helpt-steeds-meer-longpati…

Login of registreer om te reageren
08-08-2018 om 10:37 uur

Wat jammer Amatia, het is te hopen dat ze nog eens wat uitvinden wat ons gaat helpen, groetjes!

Login of registreer om te reageren
18-12-2018 om 19:36 uur

Hallo ik ben in groningen geweest en ben goed bevonden voor eenzijdige ventielen .maar ben er wel een beetje huiverig voor. zijn er die ze al hebben en hoe hun ervaringen zijn, ik hoor het graag.

Login of registreer om te reageren
19-12-2018 om 09:24 uur

Hallo tonny, ik heb 2 x longventielen gekregen, de 1e keer kromp de long niet genoeg vandaar nog een 2e x, alleen ik kreeg erg last van slijmvorming en dan echt heel veel dus moesten ze er weer uit, soort allergische reactie op de ventielen, ook had het bij mij geen positief effect.
Maar bij de meeste patienten heeft het wel een positief effect!
Ik had toevallig pech, de ingreep viel erg mee, bij mij moesten ze er weer uit dat was minder fijn maar viel uiteindelijk ook mee.
Ik kan het team in UMCG van dr Slebos erg aanraden, geweldig team en erg zorgsaam.
Succes en als je de kans krijgt zou ik deze nemen.
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
19-12-2018 om 10:46 uur
Reactie op goudvisje

Hallo tonny, ik heb 2 x longventielen gekregen, de 1e keer kromp de long niet genoeg vandaar nog een 2e x, alleen ik kreeg erg last van slijmvorming en dan echt heel veel dus moesten ze er weer uit, soort allergische reactie op de ventielen, ook had het bij mij geen positief effect.
Maar bij de meeste patienten heeft het wel een positief effect!
Ik had toevallig pech, de ingreep viel erg mee, bij mij moesten ze er weer uit dat was minder fijn maar viel uiteindelijk ook mee.
Ik kan het team in UMCG van dr Slebos erg aanraden, geweldig team en erg zorgsaam.
Succes en als je de kans krijgt zou ik deze nemen.
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
19-12-2018 om 10:49 uur

Dank voor de positieve uit leg Jolien ,dr Slebos is een fijne dokter dat heb ik al ondervonden .sterkte verder.

Login of registreer om te reageren
19-12-2018 om 11:29 uur
Reactie op tonny151

Hallo ik ben in groningen geweest en ben goed bevonden voor eenzijdige ventielen .maar ben er wel een beetje huiverig voor. zijn er die ze al hebben en hoe hun ervaringen zijn, ik hoor het graag.

Wat fijn voor je. :) Ik heb geen ervaring, maar mijn LA is ook bezig voor mij. Zal nog wel even duren. Succes!

Login of registreer om te reageren
19-12-2018 om 23:25 uur

Succes @tonny151 ! Ik hoop dat het voor jou goed gaat werken, dan kun je er veel profijt van hebben.
Ja dr Slebos is echt een fijne arts ook.

Login of registreer om te reageren
30-03-2019 om 09:41 uur

wie komt in aanmerking voor een longventiel ? Op welke basis wordt dit goedgekeurd en afgekeurd?

Login of registreer om te reageren
30-03-2019 om 14:20 uur

Ik kom er ook niet voor in aanmerking .Het is van belang dat longemfyseem geconcentreerd is en niet verspreidt over de longen.

Login of registreer om te reageren