Hoe voel jij je vandaag? #164

17-12-2018 om 21:39 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #163

De reacties zijn gesloten.
17-12-2018 om 12:36 uur

@teske, fijn dat het nu beter gaat.

Vandaag nog steeds gauw buiten adem. Luchtvochtigheid is nog steeds hoog. In huis doe ik een ding en moet ik alweer rusten. Ik hoop niet dat het een achtergang is. Voel ook een verkoudheid aankomen. Het zit me niet lekker. :(

18-12-2018 om 14:44 uur

Wat naar dat zoveel mensen ziek zijn zeg! Het is ook weer die tijd van het jaar, helaas! Heeeel veel sterkte iedereen!

Met mij gaat het eigenlijk prima! Nog wel erg moe en merk dat ik daardoor naast mijn werk minder in huis gedaan krijg, baal daar wel van maar het is niet anders! Nog 3 dagen werken en dan heerlijk 11 dagen vrij! Echt zo aan toe!

Mijn vriend en ik zijn afgelopen week 2 keer half Nederland door gereden om via marktplaats gekochten huisjes op te halen en vooral heel veel poppetjes! Wat een geluk kregen we een molen er zomaar bij echt top! Het Kerstdorp is voor de helft af, ik hoop dat de andere helft nog lukt voor kerst haha! Volgend jaar maar in november beginnen denk ik!

Iemand van jullie nog lekker vakantie of leuke kerstplanning?

Dikke knuf voor iedereen!!

18-12-2018 om 19:45 uur

Vorige week was ik nog zo optimistisch. Nu alweer een paar dagen veel benauwd. Ook dat hoort bij mijn astma. Maar weer extra rustig aan. Ik at vanmiddag een kaki en gelijk werd mijn mond helemaal raar en mijn keel voelde alsof ik niet meer kon slikken. Dat laatste trok wel weer snel weg maar mijn mond voelt nog steeds raar, denk dat ik die voorlopig maar even niet meer eet. Ben voor meer soorten fruit allergisch.

20-12-2018 om 08:54 uur

@Daantje ben je al bij een allergeloog geweest? Ik kan zelf namelijk helemaal geen fruit meer eten.

@Nckiie hoe is het met je?

@iedereen beterschap die het nodig heeft.

OT longen doen vervelend, last van de vuurkorven en houtkachels als ik buiten rij met mijn elektrische rolstoel. Of voorlopig met de roltaxi gaan of toch maar een masker dragen.

20-12-2018 om 08:56 uur

@puckie nee, bij ons in het ziekenhuis is geen allergoloog. Maar je brengt me wel op het idee om het op mijn vragenlijst voor de longarts in januari te zetten. Ik las bij Google ook dat het een kruisallergie kan zijn op berkenpollen.

20-12-2018 om 11:01 uur

Ik ben gister ontslagen, ondanks dat ik allergisch reageerde op medicatie. Vandaag extra benauwd door die allergische reactie, dat middel blijft namelijk bijna 2 maanden in je lichaam aanwezig... dus we slikken voorlopig maar tavegyl erbij.
Verder ben ik heeeeel veel aan het slapen, alvast energie opdoen voor de kerstdagen:p

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft!

20-12-2018 om 11:15 uur

@Nckiie , ow wat vind ik dat toch erg voor je. Ik hoop dat je je gauw beter voelt. En toch lekker kan genieten van de feestdagen. Sterkte en beterschap lieverd! xxx

20-12-2018 om 12:05 uur

Wat een zieken weer, mijn partner en ik ook in de lappenmand heb haar aangestoken.

Reageer later wel persoonlijker, iedere zieke beterschap en ieder die het nodig heeft sterkte.

20-12-2018 om 12:34 uur

@Nckiie wat was dat voor medicatie dan? Fijn dat je wel thuis bent maar hopelijk nog wat meer energie voor de kerstdagen. Sterkte meid!

20-12-2018 om 12:38 uur

@Daantje prolia, tegen botontkalking omdat ik voor alendroninezuur enzo ook allergisch ben wilden ze me hierop zetten in de hoop dat het goed zou gaan.
En dankje! Veel slapen om inderdaad energie op te doen voor de kerstdagen:)