Hoe voel jij je vandaag? #164

17-12-2018 om 21:39 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #163

De reacties zijn gesloten.
20-12-2018 om 16:53 uur

@Daantje hoop dat je je snel weer wat beter voelt beterschap.
@Nckiie fijn dat je thuis bent, nu hopen dat je iets meer opknapt voor de kerst en de reactie snel minder wordt. Sterkte en beterschap.
@Marcus beterschap voor jou en je partner..
@puckie hoop niet dat je longen al te vervelend gaan doen, maar die vuurkorfen en houtkachels zijn erg vervelend,beterschap.

Afgelopen dagen was ik al erg moe en sinds gister spierpijn overal en lig vandaag de hele dag al in bed kan geen eten binnenhouden, probeer af en toe wel een slokje water binnen te krijgen.
Loop steeds te rillen van de kou.
Voel me een slappe vaatdoek.
En sinds het regenachtige weer ook extra benauwd.

21-12-2018 om 09:05 uur

@Bloempje74 , gaat bij jou ook niet lekker hè. Het heerst wel, hou het in de gaten hoor. Beterschap en sterkte!

21-12-2018 om 09:49 uur

@ Bloempje dat is weer ellende dus, sterkte en beterschap en een stevige huggg

Het is even flink raak. Kan vanmiddag even langs de longverpleegkundige. Is wel vaker voorgekomen dat ze me dan bij de longarts naar binnen schuift.

Iedere zieke beterschap en ieder die het nodig heeft sterkte.

21-12-2018 om 09:58 uur

@Marcus, fijn dat je langs kan komen. Beterschap.

Hier gaat het ook nog steeds niet lekker. Dinsdagmiddag kon ik snel bij de HA terecht vanwege benauwdheid. Kreeg pred voor 7 dagen en ook een AB kuur. Piepte toch wel een beetje en er heerst een virus zei de arts. Gewoon uit voorzorg.
Gauw moe en benauwd, hoop dat de medicijnen gauw aanslaan.

21-12-2018 om 16:39 uur

@ Anna50 hoop ook voor je dat de medicijnen snel aanslaan, hier het zelfde pakketje medicijnen gekregen. Gelijk maar even een grote bos bloemen voor mijn partner gehaald.

21-12-2018 om 17:31 uur

@Anna50 heel veel beterschap, hoop dat de medicatie snel aanslaat.
@Marcus wat lief weer van je om je partner te verwennen. Jij ook beterschap en hoop dat de medicatie snel aanslaat.

Ik heb me vanochtend het bed uit moeten sleuren, laatste werkdag en die kon ik echt niet ziek zijn. Misselijk en met koppijn opgestaan maar gelukkig zakte dat wel af.
Wel doodmoe en alles voelt beurs en loop flink te hijgen maar gelukkig nu vakantie tot min. 6 januari.

Iedere zieke beterschap.

21-12-2018 om 17:42 uur

@Marcus

Voorbeeld:
Zo niet:
@ Anna50
Zo wel:
@Anna50

Als je iemand wilt taggen moet je eerst op het symbooltje "@"
in de bovenste rij van je toetsenbord drukken en tegelijkertijd "Shift" indrukken (uiterst links op je toetsenbord).
Vervolgens toets je zonder spatie na "@" de naam van diegene tot wie je het woord richt.
Er verschijnt dan en "pop-up" (apart venstertje) met een lijst van namen. Je klikt dan op de naam die je bedoeld.
Als je het bericht publiceert (drukken op het rode vierkantje rechts onder: "Plaats reactie") zal de naam van diegene in blauw verschijnen en is dan ook aanklikbaar.
Tevens krijgt die persoon een notificatie al dan niet via e-mail (elektronische post) of rechtsboven in de taakbalk van de website.

Verder iedereen fijne dagen en voor die maar mmmmm, mmmmm zijn een goed herstel.

21-12-2018 om 18:06 uur

@ Balling ... ik doe het zo

21-12-2018 om 18:24 uur

@ Balling voor mij wel, de door jou gegeven beschrijving werkt bij mij dus niet.