Januari 2019- Goede voornemens

03-01-2019 om 08:24 uur

Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal. De start van 2019 is weer een mooi moment voor nieuwe plannen en goede voornemens. Bij het maken van voornemens moet je vaak klein beginnen. Elke week voldoende bewegen, gezond eten, plezier maken.

Welke goede voornemens heb jij voor 2019?

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 09:20 uur

Genoeg bewegen maar ook vooral nog meer genieten van de goede dagen en momenten.

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 11:17 uur

Dat als ik onder de douche stap ik eerst mijn gehoor apparaatjes uit doe!!

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 11:27 uur

Marcus, geweldig plan :))
Goudvisje, prachtig. Pluk vandaag, pluk t moment! :-)

Ik ben begonnen met afvallen. Ben 28 december begonnen ;-) ben niet zo van 1 jan goede voornemens.
Ben streng, 15oo cal op een dag, zoals een dietiste ooit voorschreef. ik val dan n kilo per week af. Nu heb ik dit afgelopen jaar vaker geprobeerd maar t mislukte steeds door ziek. Lukt het nu weer niet dan ga ik opnieuw naar dietiste..... maar liever niet!

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 11:39 uur

@Marcus, hahaha! Geweldig!
@emsepems, succes met je doel en ik ben ook geen 1 januari voorneem type, dit werkt bij mij niet, dat afvallen wil ik ook maar plaatselijk, het is alleen dikke romp en buik, met dunne armen en beentjes, voel mij soms een tuimelaar :)
Echt goed van je! Hoop dat het lukt, indd door alle kuurtjes wil het niet altijd zoals wij willen...

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 14:39 uur

@ Goudvisje en Ems het is serieus bedoeld ... vanochtend ook, ga me scheren, zet de douche aan en stap er onder wil mijn haren en oren wassen zitten de gehoor apparaatjes er nog in! Doe ze dan snel uit, reik naar een handdoek om ze af te drogen - op enig ogenblik is de mogelijkheid dat ze het natuurlijk niet meer doen!

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 14:46 uur

Ja dat is heel lastig, maar het klonk wat humoristisch, heb je niet uitgelachen hoor :)
Zo snuit ik geregeld mijn neus en vergeet dat ik de zuurstof nog in heb, getsie bah!

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 14:58 uur

Moest er zelf ook om lachen hoor ondanks dat het wel serieus is! Al over gedacht om een stikker op de douche deur te plakken of in de douche.

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 20:41 uur
Reactie op Marcus

@ Goudvisje en Ems het is serieus bedoeld ... vanochtend ook, ga me scheren, zet de douche aan en stap er onder wil mijn haren en oren wassen zitten de gehoor apparaatjes er nog in! Doe ze dan snel uit, reik naar een handdoek om ze af te drogen - op enig ogenblik is de mogelijkheid dat ze het natuurlijk niet meer doen!

Toch is t grappig! Maar je hebt een serieus goed voornemen. Sticker op de douchevloer als herrinering? Tip?

Login of registreer om te reageren
07-01-2019 om 12:34 uur

@ems das nog eens een goede tip! Moet overigens niet met veel dingen doen krijg je een confetti vloer... ;)

Ik zelf doe niet aan goede voornemens. Het leven is niet maakbaar in mijn optiek en loopt toch ieder jaar anders dan dat je denkt, hoopt of wil.
Dus heb goede voornemens langgeleden losgelaten en neem het jaar zoals als het komt. Dat voorkomt bij mij een hoop frustratie en verdriet.

Login of registreer om te reageren
08-01-2019 om 15:23 uur

Mijn goede voornemens is eigenlijk een wens voor iedereen om niet te vaak ziek te zijn, niet te vaak benauwd te zijn en puf en energie genoeg te hebben om ook leuke dingen te kunnen doen. Verder hoop ik dit jaar getransplanteerd te worden om weer een stukje van mijn leven terug te krijgen. Verder iedereen een mooi jaar en ik hoop dat de dromen die je hebt uit zullen komen.
Blije dag

Login of registreer om te reageren