Vernevelaar druppelt

11-01-2019 om 13:06 uur

Hallo!

Even vragen of jullie het herkennen en evt tips hebben.

Met alle vernevelaars die ik tot nu toe al gehad heb en nog steeds heb en ook die in het ziekenhuis gebeurt het me dat hij aan de achterkant druppelt.
Dan heb ik als k niet uitkijk een natte plek op mn shirt. Erg vervelend natuurlijk.
Volgens mij houd ik hem goed vast (hoewel, vaak alleen tussen mn tanden...geen zin een hand eraan te verspenderen ;)) Zeker zit hij niet te vol.

Hebben jullie t ook en wat doen jullie eraan? Ben benieuwd!

Bedankt!!

Login of registreer om te reageren
16-01-2019 om 12:37 uur

Fijn dat jullie elkaar wat betreft de Wineb Go wat verder kunnen helpen, ik heb er geen ervaring mee dus kan er niet over meepraten ;)

@Nckiie: succes hè in HH
@Chiel: succes met de reva in t S.FG
Als ik langdurig op de 6e lig mag k vaak op n gegeven moment beneden fietsen, met de groep meedoen. Is gezelliger dan boven in de gang. (Opnames niet meer zo frequent inmiddels omdat ik in de bergen ben, precies vanwege t feit dat k anders zo goed als jn t sfg woon ;))
Hopelijk kan je gauw in Breda terecht
@EmmaW: jij ook succes en bedankt voor je reacties

Login of registreer om te reageren
16-01-2019 om 13:35 uur