Even aandacht! Ik wou mijn account verwijderen.

16-11-2018 om 20:55 uur

Hallo door een stomme fout van mijzelf heb ik een paar ramptoeristen aangetrokken omdat ik ergens dezelfde gebruiksnaam had gebruikt. Ik realiseerde me niet dat dit forum openbaar was, anders had ik me wel bedacht. En ik vind dat openbaar ook eigenlijk niet kunnen.
Ik kan dit account niet opheffen, mezelf verwijderen blijkbaar. Maar weet dat er mensen zijn die hier komen lezen om het leuk met elkaar te delen. Ook van andere mensen ben ik bang. Ik wist niet dat mensen zo laag konden zijn, om niets gewoon voor de lol. Is dit jullie bekend?? Groeten Jomakece

Login of registreer om te reageren
20-11-2018 om 06:22 uur

Marcus ik stuur je later een privébericht met uitleg. Op dit moment zou het Jomakece kunnen schaden als ik meer zeg.

Login of registreer om te reageren
21-11-2018 om 00:23 uur

Allemaal okay hoor Marcus, jij mag van alles weten .
Waarom niet!
Reuzenkaktoe legt het wel uit.
Groeten :)

Login of registreer om te reageren
21-11-2018 om 08:16 uur

@ Jomakece Hij heeft al een PB gestuurd vond en vind het voor een openbare mededeling alleen beetje te kort door de bocht "c'est le ton qui fait la musique", de manier waarop iets gezegd wordt, is net zo belangrijk als de inhoud van wat er gezegd wordt.

Login of registreer om te reageren
26-01-2019 om 19:27 uur
Reactie op Jomakece
Reactie op Stefanie
Hoezo vind je openbaar niet kunnen? Ieder zijn of haar keuze om hier te zijn ja of nee...

Stefanie, er zijn een paar ramptoeristen die hier komen en lol hebben om de verhalen hier.
Dit vind ik niet kunnen, en ze zijn erachter gekomen dat ik dus ook hier gepost heb omdat ik mijn nick ook elders had gebruikt.me niet realiseren dat mensen zo laag kunnen zijn. Nu heb ik geprobeerd om mijn nick te veranderen, maar ik kan niets om mijzelf daar tegen te beschermen.
En dat kan dus iedereen overkomen hier.
Groetjes

Ik snap het even niet, hoe ben je daar dan achter gekomen. Want blijkbaar ken je deze mensen anders zou je nooit kunnen weten dat het ramptoeristen zijn. Dan moeten die toch te blokkeren zijn. Afgezien van het feit dat je misschien 1x of vaker hier komt om te dollen met deze ziekte of met de mensen die een longziekte hebben, maar dat gaat na verloop van tijd toch ook vervelen? Juist het feit dat jij hier zo heftig op ingaat maakt het voor hen leuk om met hun gedoe door te gaan. Ik voor mij kan het niets schelen hoor, als men denkt grapjes over mij te moeten maken, be my guest. Daar heb ik geen last van.

Login of registreer om te reageren