Hoe voel jij je vandaag? #165

10-02-2019 om 15:05 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #164

De reacties zijn gesloten.
18-02-2019 om 08:56 uur

Wat fijn dat we zo hebben genoten van het zonnetje, achter glas of buiten, wat knapt een mens daarvan op!
@Naomi150, sterkte en beterschap, logisch dat het je zwaar valt.
@Nckiie, geniet van het mooie gebaar en dat geeft gelijk een stukje adrenaline en dan wil je zoveel leuks doen en werkt dat lijf niet mee, moeilijk blijft het! Toch lekker genoten achter glas, sterkte en succes deze week weer, liefs xxxx
@emsepems, moet je dan 3 x achter elkaar foster puffen? Best veel indd, maar wanneer het nodig is en het helpt is het fijn.
Ik gebruik 4 x 2 per dag,maar dat zul je ook vast uitgeprobeerd hebben?

18-02-2019 om 09:21 uur

Hallo goudvisje.
Ja, ik puf dan 3 pufjes foster om 8.30, om 14.30 en om 22.00.
Is idd veel, maar de afgelopen 6 mnd had ik 3 predkuren nodig, dus dan is dit een mooi oplossing.

Ik had de laatste jaren 2x2 en bij problemen 2x4, was afgelopen dagen daarom naar 2x4 gegaan, maar dat ging dus niet lekker
(bij 2x4 neem ik geen serevent erbij, bij 3x3 wel op de ochtend, t kan ook dat zijn wat net n duwtje geeft....)

18-02-2019 om 10:07 uur

Ik heb wederom een superslechte nacht gehad. Ik heb altijd al periodes dat ik slecht inslaap, maar met de hoeveelheid Foster die ik neem en hoe hoog mijn hartslag soms gaat is het echt niet meer te doen. Gisteravond laat mijn longverpleegkundige gemaild en vanmorgen al een mailtje terug! Supernetjes!

Ik ga van 3x2 naar 2x2. Kijken of dat het verschil maakt. Daarbij niet meer vlak voor het slapen puffen, maar na het avondeten de laatste pufjes nemen. Hopelijk zorgt dat voor wat betere nachten, want een hele dag werken op 5 uur slaap is... een uitdaging ;)

Hopelijk gaat het met jullie allemaal een beetje ok. Vooral mensen met allergisch astma kan ik me voorstellen dat ze last hebben van pollen met alle zon. Mijn man heeft enorm hooikoorts en heeft het hele weekend met rode traanogen en een loopneus rondgelopen. Dit ondanks een anti-histamine pilletje elke dag.

Sterkte iedereen die het zwaar heeft en een hele fijne week toegewenst!

18-02-2019 om 10:47 uur

@emsepems, ja dan is dit zeker een betere oplossing dan kuurtjes en is het misschien nodig voor nu nog.
Zou 4 x 2 ook niet uit te proberen zijn? Ook al is het hetzelfde aantal dan 2x4 het kan soms net het moment zijn,Ik denk maar gewoon even mee,het is zo uitvogelen wat werkt he?
De serevent kan het ook net doen indd.
Zo gebruik ik berodual, normaal is het 4x2 maar ik mag van longarts 8x1, zodat er meer pufmomenten zijn op de dag, het moet goed blijven voelen daar gaat het om, liever iets langer zo door dan ziek worden, succes met uitvogelen, hahaha dat woord hoort wel bij jou, "vogelen"

@Soosh, hopelijk wordt het nu beter, sterkte vandaag met werken, valt niet mee!

18-02-2019 om 10:53 uur

Ik gebruik officieel 4x2 foster maar om 's ochtends op gang te komen puf ik vier pufs in een keer en dan eind van de middag twee en voor ik ga slapen twee. Voor mij werkt dat het fijnste.

18-02-2019 om 12:05 uur

Dankje voor t meedenken. Ik denk dat ik net te vroeg wil afbouwen. Dus ga ik eerst nog voor 3x3.
En daarna ga ik weer verder uitvogelen :-)
de bedoeling van longarts is uiteindelijk 3x2....

Volgende week naar kno, misschien kan die ook wat goeds betekenem.

18-02-2019 om 13:06 uur

Zou ik ook doen,vooral als het nu goed gaat, soms willen we te snel afbouwen.
Succes bij de kno arts!

18-02-2019 om 20:14 uur

Ook ik neem smorgens 4 pufs foster. 2 voor het douchen en 2 direct na t douchen. Dan rond 16.00 2 pufs en soms nog 2 als ik ga slapen. En 2x daags eklira en heel soms bricanyl tussendoor. Gelukkig geen last van bijwerkingen.

19-02-2019 om 18:10 uur

Mijn fysiotherapeut vond dat het nog niet goed met me ging. Ze heeft nu mijn nek behandeld omdat ik daar het meeste last van heb. Volgende week is ze op vakantie maar ik moet dan bij een collega want ik mocht niet een week overslaan. Ik kreeg ook de oproep voor de bedrijfsarts in de bus, daar moet ik volgende week heen.

De vermoeidheid lijkt wel iets beter te worden maar ik was erg licht in mijn hoofd vandaag. Nog maar even halve dagen werken, dan ga ik volgende week wel overleggen.

20-02-2019 om 08:10 uur

Vervelend dat het maar niet opschiet @Daantje !
Hopelijk kom je volgende week wat verder met de fysio en de bedrijfsarts.
Veel succes in ieder geval!

Hier zijn we weer onderweg van Middelburg naar Rotterdam. De longarts in het revalidatiecentrum in Breda heeft gezegd dat ik er maar mee moet leren leven dat het slecht gaat met m’n gezondheid en dat ik onderhoud prednison en vernevelingen blijf houden.
Nu vind ik die vernevelingen het ergste niet maar dit bericht op m’n 26e vind ik minder...
Nu in gesprek gaan voor een second opinion want ik wil het toch wel eerst bevestigd hebben voor ik me er bij neer leg.
Dus hopelijk kan ik snel ergens terecht om alles te laten herbeoordelen!