Bekent gezicht in n nieuw jasje..

07-03-2019 om 18:25 uur

Ja toch? Voor veel mensen die hier lezen denk k van wel! Sommige anderen kwamen erbij in de afgelopen periode toen ik alleen meegelezen heb..
Allemaal welkom op mijn blog;)

k Zal in dit eerste blog eerst mezelf voorstellen. Ik ben dus Milly, net 37 jaar geworden. Echtgenote en moeder van twee mooie, lieve kinderen van basisschoolleeftijd. We wonen in n rustig Zeeuws dorpje tussen de scheldes.

Deze blog heb ik gestart omdat altijd al graag schrijf. Om dingen van me af te schrijven, maar ook anderen n stukje mee te nemen op mijn levenspad. Wandel je gezellig mee? Van lieverlee zul je me steeds beter leren kennen! Ik zal schrijven over mijn kwetsbare gezondheid vanwege ernstig, moeilijke handelbaar astma en de problemen die ik ervaar omdat mijn lichaam teveel histamine aanmaakt. Ook over mijn beperkingen na een meningi-encephalitis die ik afgelopen zomer doormaakte.. Maar ook over allerlei hobby's die ik heb, allerlei andere vreugdevolle zaken en dingen waar ik van geniet!

Voor nu genoeg! De kinderen komen thuis na n dagje uit en ga luisteren naar hun enthousiaste verhalen!

Tot later!
Lieve groet Milly

Login of registreer om te reageren
Moderator
07-03-2019 om 20:22 uur

Hi Milly
Leuk dat je wil gaan bloggen op het forum.
Ben benieuwd naar je verhalen!

Login of registreer om te reageren
07-03-2019 om 20:43 uur

Ik vroeg me toevallig laatst af hoe het met je gaat. Super leuk om je hier weer tegen gekomen. Jammer dat je gezondheid nog steeds reden tot zorg is. Ben erg benieuwd naar je verhalen.

Login of registreer om te reageren