Mijn werkplaats

13-03-2019 om 11:43 uur

Waarschijnlijk is er al veel geschreven over dit onderwerk maar ik wil toch ook even mijn verhaal kwijt. Mijn linkerlong is niet goed aangelegd en ik heb astma. Regelmatig heb door reflux in de nacht (maagzuur loopt dan in de luchtpijp) ontstekingen en irritatie van de luchtpijp. Daar kan ik goed ziek van zijn. Mijn werkgever is een SW-bedrijf. Sinds twee jaar werk ik in een benauwd kantoortje in een magazijn. Er is vaak een hoop tocht doordat de roldeuren in het magazijn vaak opengaan. Bij de roldeuren staan vaak mensen te roken waardoor die prikkelende rook mij bereikt en ik moet hoesten. Er iets van zeggen wordt weggelachen. Dat doen rokers vaak :( Ik heb dit al met mijn werkgever geprobeerd te bespreken maar...Er kan aan de situatie niks veranderd worden. Er zit voor mij dan maar een ding op en dat is me ziek melden. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Login of registreer om te reageren
13-03-2019 om 11:58 uur

Bespreken met een bedrijfsarts of arbodienst. Klinkt alsof met een aantal maatregelen het al veel beter voor je zou kunnen zijn.

Login of registreer om te reageren