Diëtiste Lotte Bijker wordt deskundige op het forum

19-03-2019 om 09:10 uur

Hallo allemaal,

Goed nieuws! Vanaf vandaag zal diëtiste Lotte Bijker het Longforum versterken als deskundige. Alle voedingsgerelateerde vragen kun je dus aan haar stellen.

Lotte Bijker: "Ik ben Lotte Bijker en ik werk sinds 2 jaar als diëtist bij diëtistenpraktijk van Asselt in omgeving Hardenberg. In mijn werk als diëtist help ik mijn cliënten met allerlei voedingsgerelateerde vragen zoals afvallen, aankomen of voeding bij ziekte zoals bijvoorbeeld kanker, diabetes en COPD. Het wordt vaak vergeten hoe belangrijk voeding bij longaandoeningen is. Met goede voeding in combinatie met beweging kun je prachtige resultaten behalen en de ziektelast verminderen. Er is vaak veel winst te behalen, zonder dat de patiënt dit weet. Hierdoor haal ik veel voldoening uit mijn vak".

Wij zijn heel blij dat we haar mogen verwelkomen op het forum en wensen haar veel plezier.

Login of registreer om te reageren
19-03-2019 om 09:26 uur

Welkom hier Lotte,heel fijn een dietiste bij het forum.
Veel plezier!

Login of registreer om te reageren
19-03-2019 om 09:26 uur

Welkom!
Wat een fijne aanvulling voor her forum. Er zijn onder ons best veel voedingsgerelateerds vragen dus mooi dat er mogeljjkheid is die hier te stellen!
Bedankt alvast!!

Login of registreer om te reageren
19-03-2019 om 10:04 uur

Hoi Lotte, welkom! Fijn dat je er voor ons wilt zijn er tijd voor vrij maakt! Dankjewel:)

Login of registreer om te reageren
19-03-2019 om 19:36 uur

Wat een mooie aanvulling voor het forum!

Login of registreer om te reageren