Hoge hartslag

11-03-2019 om 21:00 uur

Zijn jullie bekend met hoge hartslag bij ventolin gebruik? Ik was vandaag bij de huisarts en had een hartslag van 160 in rust. Volgens de huisarts kwam dit door het ventolin gebruik. Ik vind het zelf best hoog

Login of registreer om te reageren
16-03-2019 om 21:50 uur

Ik heb zelf tijdens mijn burn out bij de spoedeisende hulp gelegen met een hartslag van 145 in rust. Ik was ook helemaal grauw en afwezig, kwam achteraf door de burn out maar ook zeker door Ventolin gebruik. Als ik het nu 3x of meer per dag neem gaat mijn hartslag ook snel naar 120. Maar inderdaad 160 is wel heel hoog... lijkt mij niet Okee!

Login of registreer om te reageren
16-03-2019 om 22:10 uur

Als je erg benauwd bent, gaat je hartslag ook omhoog.

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 12:25 uur

Heeft Seretide in dezelfde mate het hartslag verhogend effect als ventolin? Ik gebruik op het moment de ventolin minimaal ivm die enorme hartslag. En nu 2 maal daags seretide. Alleen is mijn hartslag nog steeds extreem hoog.

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 13:39 uur

Hmm vervelend. Volgens mij hebben alle astma middelen het. Ik voel me helemaal op, met de hele dag een hartslag van boven de 160

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 14:02 uur

Luchtwegvwrwijders uit de groep van atrovent hebben het niet, daaronder vallen oa ook eklira en spiriva.

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 15:00 uur

Ja inderdaad wat daantje zegt en niet gek dat je moe bent met zo’n hoge hartslag de hele dag! Het kan btw zijn dat je van de ene wel last hebt en van de ander niet. Ventolin/salbutamol kan ik niet zo goed tegen en foster weer veel beter en berodual heeft ze uit allebei de groepen en kan ik ook tegen:)

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 15:32 uur

Ik zou nogmaals naar de huisarts gaan
Want ook al zou t van astma medicatie zijn, boven de 160 is echt veel te gek en vraagt veel van je hele lichaam!

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 15:37 uur

Ik wilde net hetzelfde schrijven als @edelweiss,loop je nu nog met die extreem hoge hartslag in rust? Is niet normaal en je raakt uitgeput op deze manier.
Terug naar huisarts en flink zeggen dat dit zo niet te doen is, sterkte

Login of registreer om te reageren
25-03-2019 om 15:43 uur

Ja zo voel ik me ook. Echt uitgeput. Vorige week terug naar de huisarts geweest. Maar toen was mn hartslag een stuk rustiger. Vandaag gaat het weer als een gek tekeer. Hoogst gemeten hartslag 179. Als die app betrouwbaar is. Gek genoeg ben ik nu amper benauwd. Maar ga inderdaad maar terug naar de huisarts want dit hou ik niet vol.

Login of registreer om te reageren