Neusbril soft

14-05-2019 om 08:35 uur

Afgelopen maand opgenomen geweest op de ic van mcl. Daar kreeg ik een neusbril soft. Wat een heerlijkheid. Hij is soepel en zacht zodat je hem absoluut niet voelt achter je oren en bij je neus. Wie heeft hier ook ervaring mee en als je ze gebruikt hoe zijn ze in je bezit gekomen? Ik wil ze bestellen maar bij westfalen hebben ze deze uitvoering niet. Het bedrijf wat ze wel heeft Teleflex verkoopt niet aan particulieren. Wie heeft er een idee hoe ik hier wel aan kan komen? Desnoods met meerdere patiënten in 1 keer een hele hoop bestellen?

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 08:53 uur

Ken je iemand met een eigen zaak? Een ZZP'er of iemand die een Kamer van Koophandelnummer heeft.
Die kan het dan wel voor je bestellen.

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 08:55 uur

Lapjespoes weet je wel zeker dat het bedrijf Teleflex is?
Dit is namelijk een bedrijf van raamconstructies. Het heeft niets met neusbrillen van doen.

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 08:56 uur

Ik ken een schilder maar lijkt me niet dat een zzp er als schilder neusbrilletjes kan bestellen in een 50 tal?

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 08:58 uur

Sorry heb het ontdekt moet Teleflex .com zijn

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 09:05 uur

Jawel hoor, dat kan best.
Heeft ie bv. nodig voor de dampen van de verf.
Aan 1 brilletje heb je toch voldoende, nou vooruit, twee in reserve.

Organisaties zoals bv. de belastingdienst mogen niet op de stoel van de ondernemer gaan zitten.
De ondernemer bepaald of hij iets nodig heeft of niet.
Alleen bepaalde zaken zijn wettelijk vastgesteld en vallen onder een ander regime zoals bv. een auto van de zaak.

Teleflex Medical B.V.
Groothandelaar in Vianen, Nederland
Adres: Lange Dreef 11, 4131 NJ Vianen
Openingstijden:
Geopend ⋅ Sluit om 17:00
Telefoon: 088 002 1500

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 09:32 uur

Misschien kun je overstappen naar andere zuurstofleverancier. Oa Vivisol en Vitalaire leveren gewoon de neusbril soft. Sterker nog bij Vitalaire is het sinds kort de standaard geleverde neusbril.
Ze zijn ook gewoon te bestellen, tik op google maar is "neusbril 1600 soft" in, dan kom je ze wel tegen.

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 10:00 uur

[quote="balling;573356"]Jawel hoor, dat kan best.
Heeft ie bv. nodig voor de dampen van de verf.
Aan 1 brilletje heb je toch voldoende, nou vooruit, twee in reserve.

Organisaties zoals bv. de belastingdienst mogen niet op de stoel van de ondernemer gaan zitten.
De ondernemer bepaald of hij iets nodig heeft of niet.
Alleen bepaalde zaken zijn wettelijk vastgesteld en vallen onder een ander regime zoals bv. een auto van de zaak.

Het gaat niet om de belastingdienst maar om het bedrijf wat ze alleen levert aan ziekenhuizen artsen ect.

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 10:02 uur
Reactie op tata

Misschien kun je overstappen naar andere zuurstofleverancier. Oa Vivisol en Vitalaire leveren gewoon de neusbril soft. Sterker nog bij Vitalaire is het sinds kort de standaard geleverde neusbril.
Ze zijn ook gewoon te bestellen, tik op google maar is "neusbril 1600 soft" in, dan kom je ze wel tegen.

Dat wat er dan verschijnt heeft korte pinnen voor in de neus en is de canule vrij breed. Degene die ik bedoel vind ik alleen bij teleflex en die levert alleen aan ziekenhuizen etc.

Login of registreer om te reageren
14-05-2019 om 10:59 uur

Misschien eens vragen aan je longarts, misschien kan zij ze bestellen voor je.
Als je goede argumenten hebt wil dat nog wel eens helpen.
Ik zelf heb ze van Westfalen en geen last van, ook soft vlgs mij en geen pijn achter oren of in neus, alleen af en toe bloedneus maar dit is door de zuurstof zelf.
Succes!

Login of registreer om te reageren