Trimbow

20-02-2018 om 13:40 uur

Heeft er iemand ervaring met de inhaler Trimbow?
Ik ben er net mee begonnen en heb begrepen dat het een nieuw medicijn is.
Ik ben benieuwd of meer mensen deze inhaler gebruiken en wat hun ervaringen zijn.

Login of registreer om te reageren
26-03-2018 om 14:47 uur

Perion het kan zijn dat je meer last ondervindt van je longen, moeilijker of niet goed ingesteld bent met dit geneesmiddel en daardoor meer paniekaanvallen hebt. Het lijkt me verstandig om bij de dokter of longarts lang te gaan. Wens je heel veel sterkte.

Login of registreer om te reageren
04-04-2018 om 09:44 uur

Ik heb het niet zo op die combi inhalers. Op mindere dagen wil een extra pufje formoterol nog wel eens helpen, maar dat laat je wel uit je hoofd als je dan gelijk ook een lading glycopyrronium en beclometason binnen krijgt. Bij COPD is een ontstekingsremmer overigens lang niet altijd nodig, zeker niet in die hoeveelheden (Qvar geeft 200 mg per dag op als aanbevolen dosering), en een ontstekingsremmer zonder ontstekingen om te remmen heeft ongeveer evenveel nut als een zwemvest in de Sahara.

Login of registreer om te reageren
08-05-2018 om 20:12 uur
Reactie op barbaralola

Heeft er iemand ervaring met de inhaler Trimbow?
Ik ben er net mee begonnen en heb begrepen dat het een nieuw medicijn is.
Ik ben benieuwd of meer mensen deze inhaler gebruiken en wat hun ervaringen zijn.

mijn arts heeft mij het een maand laten proberen en de eerste dagen had ik wat hartkloppingen daarna veel meer adem en geen nevenwerkingen meer maar was een staal en kan het nu in Belgie niet meer krijgen is er in Nederland aan te geraken zo ja hoe mvg.

Login of registreer om te reageren
09-05-2018 om 21:10 uur

Is in Nederland gewoon via de apotheek te verkrijgen . Er is in Nederland ook.een hoofdkantoor te vinden via internet die wel zal weten wat voor Belgiƫ kan , als niets kunt vinden laat even weten zoek ikhet uit.

Login of registreer om te reageren
18-07-2018 om 14:37 uur

Ik kreeg het vorige maand ook voorgeschreven van mijn LA, en deze zei dat ik de eerste 3 maanden moest opvolgen of er verbetering kwam en/of er nevenwerkingen optraden. Het is dus wel in Belgiƫ te koop, mits attest, af te leveren door de longarts.

Login of registreer om te reageren
27-05-2019 om 05:12 uur
Reactie op perion

Ja, ik en vanaf het gbruik weer last van paniekaanvallen en ben angstig komt iemand dit bekend voor want ik wordt steeds angstiger.

Login of registreer om te reageren
27-05-2019 om 05:14 uur

Ik zelf ben ook angstiger geworden en gejaagd.Nu naar 6 weken gestopt over op Spiriva en Foster.Voel me er beter van.

Login of registreer om te reageren
28-05-2019 om 12:42 uur
Reactie op perion

Ja, ik en vanaf het gbruik weer last van paniekaanvallen en ben angstig komt iemand dit bekend voor want ik wordt steeds angstiger.

Login of registreer om te reageren
15-06-2019 om 14:45 uur
Reactie op barbaralola

Heeft er iemand ervaring met de inhaler Trimbow?
Ik ben er net mee begonnen en heb begrepen dat het een nieuw medicijn is.
Ik ben benieuwd of meer mensen deze inhaler gebruiken en wat hun ervaringen zijn.

Ik gebruik het ook sinds 1 week maar het werkt wel goed vind ik.

Login of registreer om te reageren
15-06-2019 om 23:17 uur

Ik heb het ook sinds 2 weken, maar kan er nog niet over oordelen, scheelt te weinig. Het is ipv de Seritide.

Login of registreer om te reageren