Verdwenen berichten

29-07-2019 om 15:46 uur

Klopt het dat er berichten verdwenen zijn? Vanmiddag las ik reacties van oa één van de longartsen die er nu niet meer staan?

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 16:14 uur

In mijn inbox zijn ook ineens berichten verdwenen! Alles van vandaag is weg wat anderen mij hebben gestuurd en wat ik hen heb gestuurd, heel gek!

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 16:44 uur
Reactie op Juno92

In mijn inbox zijn ook ineens berichten verdwenen! Alles van vandaag is weg wat anderen mij hebben gestuurd en wat ik hen heb gestuurd, heel gek!

Ja, bij mij ook.

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 16:49 uur

Merkwaardig, in het change log is niets te zien van verwijderde berichten. Dus het is kennelijk niet door de mods gedaan. Kijken maar of we de oorzaak kunnen vinden.

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 16:54 uur

Ik mis ook al mijn berichten in de inbox van vandaag.
En wat Daantje ook zegt er zijn reacties van de longarts verdwenen.

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 17:14 uur

Het gaat alleen om vandaag tot ongeveer 16 uur, althans toen heb ik mijn laatste bericht verzonden en die is verdwenen.
Succes met het zoeken naar de oorzaak!

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 17:41 uur

Ooh gelukkig al gemeld, dacht al dat ik niet spoorde, mis van alles, whats kebeurt?
Ook bij hoe voel je vandaag stond reactie van soosh dacht ik, nu niet meer

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 17:44 uur

@goudvisje ik dacht ook: heb ik dit nou allemaal gedroomd of niet? Maar toen ik terugkeek in mijn mail was het dus niet zo

Login of registreer om te reageren
29-07-2019 om 17:48 uur

Ik heb 4x gekeken, zelfs 2x opnieuw ingelogd, mist van alles, ook in spelletjes, niet belangrijk maar raar.
Voorlopig ben ik even off line, vertrouw t niet, helemaal omdat zelfs prive berichten weg zijn, niet fijn.
Hopelijk vinden ze de reden.
Tot die tijd wacht ik ff offline af :) allen sterkte of houd t goed xxxxx

Login of registreer om te reageren