Verdwenen berichten

29-07-2019 om 15:46 uur

Klopt het dat er berichten verdwenen zijn? Vanmiddag las ik reacties van oa één van de longartsen die er nu niet meer staan?

Login of registreer om te reageren
Moderator
29-07-2019 om 17:51 uur

Hi,
We hebben niets gehoord hierover en kunnen ook niets vinden in de logs zoals Reuzenkakatoe al aangaf. Ticket is gelogd en ik hoop hier zsm een antwoord op te hebben.
Thx voor het melden!

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 09:47 uur

Zodra het duidelijk is waar dit aan ligt, melden jullie de reden dan ook en ook dat het opgelost is?misschien overbodige vraag maar toch ....
Succes bij het uitzoeken!

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 10:02 uur

Tijdens het routinematig onderhoud aan het longforum is er helaas wat misgegaan. Tot onze grote spijt zijn daardoor veel activiteiten tussen gisterenochtend vroeg en een uurtje of 17:00 gisterenmiddag verloren gegaan.

Wij willen hiervoor uiteraard onze oprechte en welgemeende excuses aanbieden.
Wij snappen dat het vervelend is en zullen er alles aan doen om herhaling te voorkomen.

Team longforum

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 10:08 uur

Aah ok, nu dus alles opgelost neem ik aan!
Bedankt voor de uitleg, liever dit dan een hacker :)
Vervelende deel is meer dat ik het dan niet vertrouw, vooral wanneer pb's verdwenen zijn! Succes verder en excuses uiteraard aanvaard, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt!

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 10:21 uur

Bedankt voor de uitleg en het uitzoeken!

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 16:42 uur

Opgelost is het natuurlijk niet, die berichten kan je weer opnieuw typen.

Login of registreer om te reageren
31-07-2019 om 06:16 uur

Worden de vragen aan de deskundigen nu nog n xtje verstuurd? De antwoorden zijn weg en de vraagstellers hebben ze ms nog niet gelezen..

Login of registreer om te reageren