Hoe voel jij je vandaag #167

31-08-2019 om 16:57 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #166

De reacties zijn gesloten.
03-09-2019 om 15:44 uur

Ik heb vandaag voor het eerst sinds januari weer een hele dag gewerkt! :D

Moderator
03-09-2019 om 17:21 uur
Reactie op Daantje

Ik heb vandaag voor het eerst sinds januari weer een hele dag gewerkt! :D

Goed om te horen.
En hoe is het bevallen?

03-09-2019 om 18:14 uur

Fijn daantje dat je de hele dag gewerkt hebt.

Ik zelf ben ziek, erg benauwd ondanks kort en lang durende luchtweg verwijderaar. Ik steek al mijn energie in de hond en nodige dingen van de dag te doen. Ik doe me beste om het huishouden te laten voor wat hij is. Ik denk ook niet in een paar dagen vanaf ben. Ik ga me best doen om me zelf de rust te gunnen die ik nodig heb. Eten blijven jullie ook goed eten ondanks de benauwdheid ik heb het idee dat ik veel energie gebruik. Ik moet ook hoesten als ik me inspan en dan voel ik alles in me lijf.

08-09-2019 om 11:05 uur

Hier heb ik de foster weer omhoog gedaan naar 3x3. Dit lijkt te helpen. Ga nog even bedenken of ik dit aan de longarts door ga geven.
Dit omdat de benauwdheid veroorzaakt wordt door oa pijn in mijn schouder. Dit lijkt een spierscheuring te zijn, mri moet dit uitwijzen.

08-09-2019 om 16:42 uur

Empsepems Wat vervelend voor je ik hoop dat ze je kunnen helpen.

08-09-2019 om 17:39 uur

Fijn dat 't wat helpt @emsepems, even doorgeven kan altijd als je dit normaal ook zou doen.

09-09-2019 om 21:16 uur

@emsepems hoop dat de ophoging voldoende zijn werk doet en ik hoop dat je pijnlijke schouder, arm toch eens gaat afnemen sterkte.

Hier doet de prednisolon zijn werk. Alleen het slapen is een drama en ik ben behoorlijk hyper wat resulteerd in te veel doen en dan komt de man met de hamer weer langs.
Komt mede doordat ik voor mijn gevoel zoveel dingen moet regelen op korte termijn.
Er komt teveel en te snel van alles op me af.
Hopelijk vindt ik de rust snel weer terug.

10-09-2019 om 19:15 uur

Bloempje74 fijn dat prednisolon werkt ik hoop ook dat je rustiger wordt.

Ik ben zelf nog steeds benauwd en niet fit en vandaag nog minder keelpijn en hoofdpijn. Het ging redelijk en nu toch weer minder misschien het weer en overgenomen van mensen om me heen. Maar goed me huisarts had voorgesteld dat ik volgende week maandag ongeveer langs kom als het niet verbetert.

10-09-2019 om 19:49 uur

@Bloempje74 jammer dat je weer pred nodig hebt. Ik slaap ook altijd zo slecht daarmee. Afgelopen jaar heb ik het aangekaart bij de longarts en toen heb ik er iets bij gekregen om te slapen. Eerste kuur hielp dat heel goed, tweede helaas niet. Je hebt je slaap ook nodig om op te knappen. Wanneer vertrek je voor langere tijd naar Davos?

@paardenbloem goed je rust pakken in de hoop dat het dan niet verergert.

Werken gaat de ene dag beter dan de andere dag maar dat moet ook gewoon weer wennen. Vanmorgen een fijn gesprek gehad met m'n longarts en goede dingen afgesproken voor de komende periode. Hopelijk kom ik er dan goed doorheen, Zie wel weer op tegen de herfst en winter.

11-09-2019 om 14:57 uur

@Daantje herkenbaar met het werk wel fijn dat je een goed gesprek gehad hebt bij de longarts, zeker nu je weer een moeilijke periode ingaat qua weer.
Hopelijk valt het een keer mee.
Ik vertrek dit jaar nog voor 12 weken naar Davos maar er moet eerst het 1 en ander geregeld zijn voordat ik ga. En dat is best een grote puzzel.

@paardenbloem idd. wat daantje zegt rustig aan in de hoop dat het niet erger wordt. Sterkte.

De pred sloeg aan maar sinds gister gaat het ineens niet lekker en zeker vandaag een hele zware dag, continue benauwd en kortademig en doodop.
Slaap sinds eergister wel wat beter.
Denk dat mijn dochter me heeft aangestoken en ik nu ook verkouden wordt.