Netflix, je favo film of serie

03-10-2019 om 14:36 uur

Inmiddels ben ik al een tijdje ziek, en heb me sinds een week geabonneerd op Netflix.
Ik heb laatst le mante gekeken, net een boek die ik las, zoooo spannend en mooi verhaal!
nu kijk ik homeland, ook lekker spannend. Maar shrek 3 vond ik ook grappig en de kleine prins ontroerend.

Wat is jou favo film of serie?
Het is ook fijn te vertellen waarom, waardoor meelezers een idee hebben waar de film over gaat ;-)

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 20:12 uur

ook bij netflix kun je de eerste maand gratis kijken. en na een maand weer opzeggen.

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 21:08 uur

Jep hier ook 1e maand gratis en daarna nemen we t goedkoopste pakket denken we, missch voor een paar maanden, ligt er aan hoevaak we kijken.
Wist ook niet dat dit van disney was trouwens.
Maar voor nu is Netflix even genoeg voor ons

Login of registreer om te reageren
04-10-2019 om 13:18 uur

Blijkbaar heb ik geen doorsnee-smaak want die favoriete series vind ik verschrikkelijk. Ik heb wel The Crown gezien en kijk uit naar de nieuwe serie, over een paar weken. Af en toe staat er wel een goede film op. En wat series die zich afspeelden in W.O. 1 en W.O. 2. Wat ik o.m. een prachtige film vond is The Zoo Keeper.'s wife. Andere titels zijn me even ontschoten.

Login of registreer om te reageren
04-10-2019 om 14:40 uur

@emsepems, 2 afleveringen van La Mante gekeken, wow mooi en spannend! Hier man ziek thuis, virusje, en ik kwakkel mee dus tijd voor series,heerlijke serie

Login of registreer om te reageren
04-10-2019 om 15:54 uur
Reactie op goudvisje

@emsepems, 2 afleveringen van La Mante gekeken, wow mooi en spannend! Hier man ziek thuis, virusje, en ik kwakkel mee dus tijd voor series,heerlijke serie

Ha! daar was dit topic nou voor bedoeld.
Lekker genieten, beterschap voor je man

Login of registreer om te reageren
04-10-2019 om 16:26 uur
Reactie op Thirza

Blijkbaar heb ik geen doorsnee-smaak want die favoriete series vind ik verschrikkelijk. Ik heb wel The Crown gezien en kijk uit naar de nieuwe serie, over een paar weken. Af en toe staat er wel een goede film op. En wat series die zich afspeelden in W.O. 1 en W.O. 2. Wat ik o.m. een prachtige film vond is The Zoo Keeper.'s wife. Andere titels zijn me even ontschoten.

Gelukkig maar dat iedereen zijn eigen favo heeft.
the zoo keeper ga ik zoeken

Login of registreer om te reageren
04-10-2019 om 17:31 uur

Man maakt nu gelijk lijssie van alle tips, ict-er ,zijn gek op spreadsheetjes :-j
Nu al zin in afl 3 van La Mache.

Heb nog wel een tip maar denk niet van netflix, weet ik niet.
Film:Love Song voor Bobby Long, klinkt soft maar is zo super mooi en met veel mooie muziek , geen musical, met John Travolta toen hij leuk werd, de wat oudere John dus.

@dank je, gaat al wat beter gelukkig met man!

Login of registreer om te reageren
06-10-2019 om 17:02 uur

Als je van geschiedenis enzo houdt is de serie ‘the last czars’ ook echt een aanrader. De serie verteld over de ondergang van de Romanovs, de laatste tsarenfamilie in Rusland

Login of registreer om te reageren
20-10-2019 om 21:33 uur

ik was de serie de bridge aan t kijken..... de laaste 3 afleveringen zo spannend dat ik niet kon stopen. Net alsof je een boek leest... tijd vliegt! Welterusten :-)

Login of registreer om te reageren