spirovitaltherapie/ airnergy/ geactiveerde zuurstof

15-11-2014 om 15:05 uur

Beste lezers, ik ben Jos, 53 jaar en COPD gold 4. Ik werk nog steeds full time maar gaat alsmaar moeizamer.
Met wat zoeken op internet kwam ik bovenstaand tegen. Heeft daar iemand ervaring mee? Op hun site staan lovende reacties maarja, daar heb ik niet echt een boodschap aan..... bvd!

Login of registreer om te reageren
21-12-2015 om 12:38 uur

Hallo Jos
Ik heb spirovitaltherapie/ airnergy/ geactiveerde zuurstof in gebruik het en het werkt heel goed
Doen ik voor het eerste keer gebruikte voelde ik al dat het beter ging en tweede keer ook.
Later heb ik het gekocht en gebruik het elke dag.
Ik adviseer om het een keer proberen ergen in de buurt
Ga naar Airnergy startplezier.nl en dan Airnergy praktijken.nl dan zie je de adressen waar je kunt proberen. succes ermee

Login of registreer om te reageren
24-06-2016 om 18:29 uur

Jos, ik gebruik ook airnergy therapie. Eerst bij iemand geprobeerd in Edam. Ik had gelijk verlichting en alles wat je leest op hun site is wetenschappelijk bewezen en sporters gebruiken het ook. Je complete stofwisseling word beter en het is alleen maar positief. Ik wil geen lang epistel schrijven maar wat een nadeel is, is de prijs. Ik had een gebruikt toestel gekocht voor toch nog 3000 euro maar ik kreeg een deel terug van de belasting. Dus ik kan het je alleen maar aanraden, echt.

Login of registreer om te reageren
17-08-2016 om 11:49 uur

"Geactiveerde zuurstof" is een marketing term voor Ozon.
Ik kan geen enkel wetenschappelijk onderbouwd artikel over Ozon en longen vinden.
Wat ik wel weet is dat ozon een zeer reactieve stof is die alles (behalve goud en platina) extreem oxideert.
Zelf zou ik m'n overgebleven longblaasjes er niet aan wagen.

Login of registreer om te reageren
17-10-2016 om 09:20 uur

Heb zelf ook COPD...gebruik Geactiveerde zuurstof regelmatig. Het helpt echt. Ik heb veel meer adem en het hoesten ging ineens over. Heb zelf een apparaat voor thuis gekocht en inderdaad erg duur maar wel waar voor mijn geld. Natuurlijk is roken veel duurder en niet goed voor mijn longen. Heb dit apparaat al binnen 2 jaar eruit. Dus erg aan te bevelen als je moeite heb met ademen.

Login of registreer om te reageren
18-11-2017 om 09:31 uur

Heb Gold3 en gebruik al sinds 2014 "spirovitaltherapie/ airnergy/ geactiveerde zuurstof" en heb er veel baat bij. Jammer dat dit in Nederland (nog) niet erkend wordt als medicijn aangezien de apparatuur nogal duur is,
en dus niet wordt vergoed. In Duitsland en België is dit wel het geval. (zie hier het geweldige voordeel van één Europa zou ik aan onze volksvertegenwoordigers willen zeggen).

Login of registreer om te reageren
15-10-2019 om 16:26 uur

JanBaalt.
Ja of je nou je naam eer aan doet of niet. Heb je ervaring met het apparaat want wat je schrijft haal je even van internet. Maar man er zit een heel wetenschappelijk boekwerk bij airnergy toestellen, door testen en proffesoren behandeld. Dus een beetje lulkoek wat je zegt. Het helpt gewoon dus waarom deze negatieve reactie.

Login of registreer om te reageren
15-10-2019 om 17:50 uur

Ik begrijp er eigenlijk niet veel van! Gebruiken jullie ook allemaal zuurstof voor de saturatie? Ik heb gold 2, maar mijn linkerlong is alsnog beschadigd door 21 bestralingen ivm borstkanker. Als ik zit, heb ik nergens last van, maar als ik ga lopen, heb ik binnen 20 stappen geen adem meer MET zuurstof! Wie kan het me uitleggen please.........

Login of registreer om te reageren