Afscheid..

24-10-2019 om 12:20 uur

Dag mensen!
Heb al n poosje geen nieuwe blog geplaatst.. Merk dat ik weinig tijd heb om te schrijven. Heb besloten om te stoppen, alle mensen die meelazen en leuke lieve reacties plaatsten hartelijk dank!
Lieve groet!

Login of registreer om te reageren
24-10-2019 om 12:26 uur

Jammer Milly. Gewoon even een pauze nemen. Je hoeft toch niet elke keer iets te schrijven. :)

Login of registreer om te reageren
24-10-2019 om 12:30 uur

Jammer Milly! Hoop dat je ooit weer terug komt! Maar verstandig om voor jezelf te kiezen als dat voor nu beter is! T forum moet geen lastpak worden voor je!
Dank voor alles wat je met ons gedeeld hebt hier!
Alle Goeds voor jou en je gezin en liefs!!

Login of registreer om te reageren
24-10-2019 om 13:58 uur

Jammer Milliy, ik las je graag! Maar snap het wel, soms kom je er niet aan toe.
Hoop je wel gewoon nog op t forum eens te zien voorbij komen.
Alle liefs xxxxxx

Login of registreer om te reageren
24-10-2019 om 21:00 uur

Jammer maar je eigen gezondheid en leven gaat door!!! Bedankt voor al je blogs!!!
Wie weet lezen we gewoon weer een keer een leuk verhaal als je ineens zin en tijd hebt:)
Dikke knuffel!

Login of registreer om te reageren
25-10-2019 om 05:15 uur

Jammer Milly maar begrijpelijk. Het leven is al druk en met beperkte energie moet je nog meer keuzes maken. Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen en hoop je hier nog wel tegen te komen.

Login of registreer om te reageren
27-10-2019 om 01:44 uur

Ik wens je alle goeds toe Milly, groetjes Richard

Login of registreer om te reageren
27-10-2019 om 07:42 uur

superjammer Milly, ik loop nog met je op blote voeten langs het strand. maar ozo begrijpelijk. tot ziens in andere topics

Login of registreer om te reageren
11-11-2019 om 10:18 uur

@Anna, @Edelweiss, @goudvisje, @Nckiie, @Daantje, @Richard50 en @emsepems, bedankt voor jullie reacties! Lief!! Als jullie t niet erg vinden dat er best tijd tussen de blogs zitten, wil ik best schrijven.. Doe t nog steeds graag en ms kan ik s proberen om t klein te houden. Mij zat t vooral dwars dat ik zo de druk voel om elke week twee x te schrijven! Tijdsdruk dus, juist dat moet ik vermijden met mijn NAH.. Maar ik merk dat ik dit mezelf heb opgelegd en t best minder mag/kan. Leuk, dan hoop ik deze week n blog te posten! Bedankt voor de support :\">

Login of registreer om te reageren
11-11-2019 om 10:59 uur

Joh, geen druk, zeker niet op dit forum. gewoon doen wat voor jou fijn is, en denk je opeens: 'oh daar heb ik even zin in, ik schrijf een blog....' dan moet je t doen.
en of dat nou eens in de week, 3x in t jaar is..... dat maakt niet uit.

Login of registreer om te reageren
11-11-2019 om 13:31 uur

Bin dia, bon siman Milly, gewoon schrijven wanneer jij dat wil/kan, geen druk zeker niet hier, leuk om te lezen dat je toch af en toe iets gaat schrijven, doe rustig aan, groetjes Richard ?

Login of registreer om te reageren