Copd fase 4

07-07-2019 om 12:20 uur

Hallo ik heb een vraagje heb copd fase 4 maar hoef niet terug naar longarts raar of niet

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 11:07 uur

@Morena
Geen Facebook hier.
In Amerika willen ze vapen verbieden (nou, ontmoedigen of onmogelijk maken) terwijl tabak overal beschikbaar blijft.
Als je weet dat vapen bewezen 95% minder schadelijk is dan roken dan zie je de krankzinnigheid waarmee de discussie gevoerd wordt.
Als mensen sterven omdat er verontreinigde drugs in illegale vloeistof zit dan is het toch logisch dat je een verbod op smaakjes wilt, toch? (not!)
In Nederland gaat het dezelfde kant op. Ook hier pleiten longartsen voor een verbod op dampen maar hebben het nooit over een verbod op de verkoop van tabak. Raar, he?
Het gaat om de centen zoals met alles.
De tabaksindustrie maakt mensen ziek en de farmaceutische industrie houdt ze zolang als mogelijk in leven.
Dat is een fantastisch verdienmodel voor beide waar niet aan getornd mag worden.
Samen met de Overheid zijn het "Brothers in Crime".

Het is volstrekt Bah! hoe men omgaat met een product wat levensreddend kan zijn voor miljoenen mensen.

Login of registreer om te reageren
09-11-2019 om 10:32 uur

@balling , ben het 300% met je eens !!

Login of registreer om te reageren
10-11-2019 om 10:54 uur

Is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig @Stefanie en @"Oma Akke" maar vertellen waarom zou misschien wat meer duidelijkheid verschaffen.

Login of registreer om te reageren
10-11-2019 om 21:06 uur

De standpunten zijn duidelijk en ik hoop dat de discussie teruggaat naar de vraag waarom @angel2005 niet meer op controle hoeft.

Zelf heb ik al meerdere malen meegemaakt dat er geen vervolgafspraak gemaakt werd, zonder uitleg waarom niet. Het handigste is om de behandelaar zelf te vragen hoe het nu verder moet. Lukt dat niet, dan de receptie of een andere behandelaar vragen of zij uitsluitsel kunnen geven. Anders stopt de controle gewoon, zonder dat iemand merkt dat de patiënt niet meer komt. Mijn ervaring is dat alles soms zonder reden stopt en dan moet de patiënt het zelf weer vlot trekken.

Login of registreer om te reageren