terug opname ? zucht

08-11-2019 om 13:05 uur

Hallo,

Onze oudste dochter moet rust krijgen. Astma instabiel en dus na een aanval disfunctioneel ademhalen.
Momenteel krijg ze een aangepast schema op school maar ze wil natuurlijk graag haar diploma middelbaar onderwijs halen dit jaar.
Dus twijfel. Proberen we het.
Of gaan we naar plan B en kiezen we voor zekerheid en vragen we na of opname mogelijk is.

Moeiljk. Over twee weken terug naar de longarts.

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 13:49 uur

Kan een ergotherapeut geen hulp bieden tot die tijd?

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 13:52 uur

wat naar om te lezen dat je dochter zo weinig energie heeft.
wat is het advies van de artsen, en kan ze tijdens de revalidati/opname niet deels leren naar school? of bedoel je opname davos.

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 14:10 uur

Oh en veel sterkte voor jou en je dochter btw!

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 14:11 uur
Reactie op emsepems

wat naar om te lezen dat je dochter zo weinig energie heeft.
wat is het advies van de artsen, en kan ze tijdens de revalidati/opname niet deels leren naar school? of bedoel je opname davos.

In hh kon ik niks aan school doen ze beloofden allemaal tijd ervoor vrij te maken maar werd niet gedaan:( En ik vond de revalidatie ook te pittig om daarnaast nog wat te doen, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Login of registreer om te reageren
10-11-2019 om 21:32 uur

Sterkte met jouw dochter, ik heb zelf ook nooit energie, altijd moe en pijn in mijn handen, benen enz, maar ik kijk per dag wat ik belangrijk vind om te doen, meestal voelt iemand zelf heel goed aan wat hij/zij wel of niet aan kan, ik luister altijd naar mijn lichaam en dan gaat het vaak redelijk. Ik wens jouw dochter veel succes met haar examen, groetjes Richard :)

Login of registreer om te reageren
11-11-2019 om 10:57 uur

Wij wonen in Belgiƫ dus revalidatie zou zijn in het zeepreventorium. Dus ook daar naar school gaan.
Maar dan ook terug volledige opname van zondagavond tot vrijdagavond.

Dus we kijken het nog even aan maar zelfs met de puffers op max dosis en kine en psycho, os ze nog niet optimaal.

Wordt afwachten wat het advies van de arts wordt en wat zij zelf zal vragen aan de arts....

Login of registreer om te reageren
11-11-2019 om 15:04 uur

Sterkte! T zijn vaak lastige beslissingen waar je precies goed aan doet...
Hopelijk hebben jullie een goed gesprek met de
Arts en kan die goed adviseren

Login of registreer om te reageren
11-11-2019 om 15:37 uur

Ze is daar toch al eerder geweest? Heeft het haar toen goed geholpen?

Login of registreer om te reageren
15-11-2019 om 10:03 uur

@Daantje , dat klopt. Al tweemaal zelfs. Zes jaar geleden en drie jaar geleden.
En ze werd er inderdaad enorm goed geholpen.

En eigenlijk haar laatste kans om terug te gaan - gezien het enkel tot en met laatste jaar secundair onderwijs is.
Alleen zou ze deze keer wel haar vrienden missen.
En vind ik het zelf zo jammer om haar te moeten missen net voor ze gaat studeren. (Maar goed, dat is van minder belang)
Volgende donderdag naar de kinderlongarts voor controle en overleg.

Login of registreer om te reageren