Heb jij nog gesport vandaag? #58

30-10-2019 om 17:40 uur Gesloten

Hier weer verder

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #57

De reacties zijn gesloten.
17-11-2019 om 10:00 uur

Gisteren geroeid, koud maar lekker een frisse neus gehaald.

Mijn ebike moet van de week voor een onderhoudsbeurt. Nog steeds erg blij mee.

17-11-2019 om 20:22 uur

Ik heb er sinds kort ook 1 met voorwiel motor. Ben wel benieuwd naar de winter want het schijnt dat je dan sneller onderuit kan glijden @-)

17-11-2019 om 20:57 uur
Reactie op Stefanie

Ik heb er sinds kort ook 1 met voorwiel motor. Ben wel benieuwd naar de winter want het schijnt dat je dan sneller onderuit kan glijden @-)

klopt, en ook bij zandpaden, veel scherpe bochtjes zoals in de duinen, of veel steentjes op de weg. dus dan maar even extra voorzichtig en niet teveel kracht

17-11-2019 om 21:44 uur
Reactie op Stefanie

Ik heb er sinds kort ook 1 met voorwiel motor. Ben wel benieuwd naar de winter want het schijnt dat je dan sneller onderuit kan glijden @-)

Dat is zeker zo. Nu ook uitkijken met veel blad op de weg.

17-11-2019 om 22:56 uur

Ja, ben zeker voorzichtig. Als t echt glad wordt of dagen met sneeuw fiets ik sowieso weinig. Met mijn vroegere gewone fiets ook niet, nu dan ook niet. Ik haat de winter echt haha.

18-11-2019 om 11:42 uur

Mijn elektrische fiets heeft ballonbanden. Dat geeft een veiliger gevoel bij gladheid of oneffenheden op de weg dan dunnere banden.

18-11-2019 om 12:00 uur

Vandaag fysio. Bij binnenkomst mijn jas probleemloos aan de bovenste kapstokhaak gehangen. Fysio zelf ging ook heel goed, maar ik was blijer met mijn jas ophangen.

Hopelijk ervaren anderen ook zo'n geluksmomentje deze week!

18-11-2019 om 14:50 uur

geluksmomentje: vandaag gesport en t was weer fijn om te doen. merk dat ik t steeds beter aankan, mijn lichaam minder stijf is. en de longen gingen vandaag goed.

Ook even bij de fietsenzaak langs geweest. verteld dat ik ongeveer dezelfde ebike wilde als ik nu had...… blijkt dat er in 7 jaar veel veranderd is in fietsenland. Dat gaat dus niet zo makkelijk.
we hebben wat dingen bedacht wat fijn is voor mij, en t advies is om op internet dit soort fietsen te bekijken, dit op te schrijven en in t vroege voorjaar weer bij de fietsenzaak langs te gaan voor proeffietsen.

je ballonbanden neem ik mee suus1

20-11-2019 om 07:02 uur
Reactie op Suus01

Mijn elektrische fiets heeft ballonbanden. Dat geeft een veiliger gevoel bij gladheid of oneffenheden op de weg dan dunnere banden.

Is het alleen het gevoel of ga je daadwerkelijk minder snel onderuit? Wel een goede tip! Zijn ze duur? Zijn ze merkgebonden? Ik heb een RIH omega.

20-11-2019 om 14:11 uur

Vanmorgen een rondje gelopen in een natuurgebied, veel ijshaar (een bijzonder natuurverschijnsel wat je ziet bij lichte vorst)
en in t begin van de middag half uurtje gefitnest. Nu lekker niks meer :-)

https://www.mupload.nl/img/kjizqoyk1bv.jpg

https://i.postimg.cc/SKmGrx8H/DSCN9256.jpg