Redihaler

08-11-2019 om 13:12 uur

Ik gebruik altijd de voorzetkamer Aerochamber. Nu las ik hier over de redihaler. Is dat makkelijker dan om mee te nemen en te puffen? Het zou dan voor de salbutamol wezen. Dan hoef ik dat grote ding niet mee te nemen.

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 14:03 uur

@Wik2001 , je krijgt van de redihaler steken? Of van het medicijn? Dus hij is wel makkelijk, de gewone vind ik erg moeilijk. En met de voorzetkamer krijg je het medicijn beter naar binnen.

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 14:09 uur

Redihaler is makkelijker meenemen maar je moet wel hard zuigen vind ik, je kan het overleggen en testen dan weet je wat of het iets voor jou is, dat is de enige optie. Ik heb zelf geen problemen ermee om een vzk mee te nemen, heb toch ook altijd water bij me en ik kan niet zonder medicatie. Maar kan mee voorstellen als je het met de redihaler af kan dat dat prettiger is:) gewoon vragen aan de lvk ofzo

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 14:14 uur

Ik gebruik ook de inhaler voor de spiriva. Moet je ook een flinke ademteug nemen en dat lukt wel. Zal het eens vragen. Is het een huls of zit de salbutamol er al in?

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 19:29 uur

er zit al salbutamol in volgens mij, is ruim een jaar geleden weet het niet precies meer, maar bij deze vond ik moeilijker dan de spiriva maar je moet het gewoon proberen als het voor je werkt is het super!

Login of registreer om te reageren
08-11-2019 om 19:33 uur

Ik vond hem heel makkelijk om mee te nemen in de boot met roeien of met wintersport op de piste. Ik gebruik nu atrovent, wel jammer dat die er niet in zoiets is.

Login of registreer om te reageren
09-11-2019 om 09:05 uur

Ziet er wel makkelijk uit. Bedankt! :)

Login of registreer om te reageren
10-11-2019 om 18:12 uur

Ik heb voor thuis de voorzetkamer optichamber daimond van Phillips en voor onderweg de redihealer salbutamol

Login of registreer om te reageren
20-11-2019 om 17:35 uur

Ik heb nu voor onderweg de discus ventolin gekregen in de hoop dat die beter werkt als de redihaler.
Maar heb toch moeite o onderweg om diep te inhaleren dus weet het nog niet of dit de juiste keus is

Login of registreer om te reageren
21-11-2019 om 07:46 uur
Reactie op Ingrid22

Ik heb nu voor onderweg de discus ventolin gekregen in de hoop dat die beter werkt als de redihaler.
Maar heb toch moeite o onderweg om diep te inhaleren dus weet het nog niet of dit de juiste keus is

Als je er moeite mee hebt, dan moet je het niet doen. Is ook weer niet goed voor je longen.

Login of registreer om te reageren