cbd olie

26-11-2019 om 08:34 uur

GOEDEMORGEN,,heeft er iemand wel eens CBDolie gebruikt ,voor astma of copd? Zoja want waren u ervaringen?

Login of registreer om te reageren
26-11-2019 om 09:31 uur

Ja, ik had in het begin hoop. Maar het hielp niet echt. ik heb copd.

Login of registreer om te reageren
26-11-2019 om 09:58 uur

Een tijd geleden heeft de vereniging van huisartsen CBD laten onderzoeken. De enig aantoonbare werking is dat CBD een licht pijnstillende werking heeft. Als zodanig zou het in sommige gevallen enige verlichting kunnen geven bij (bijvoorbeeld) benauwdheid. Van genezing is geen sprake, en de pijnstillende werking verschilt per persoon. De veronderstelde wonderkrachten van CBD konden wetenschappelijk niet worden aangetoond.

Login of registreer om te reageren
26-11-2019 om 12:37 uur

@Reuzenkakatoe
Je hebt, denk ik, helemaal gelijk. Beetje kwakzalverij misschien.
Het enige wat helpt is THC-olie
(Oei! Wat zeg ik nou weer?)

Login of registreer om te reageren
28-11-2019 om 14:07 uur

Ik heb COPD gold 3 ik heb een tijd CBD Olie gebruikt . Het geneest niet maar ik voelde me stukken prettiger
IK moest stoppen omdat ik antibiotica als onderhoud kreeg want die twee kunnen niet samen

Login of registreer om te reageren
28-09-2023 om 10:28 uur

Zoals de meesten kunnen beamen is CBD met name geschikt voor het verlichten van pijn en het zal je in zekere zin zeker beter laten voelen. Er zijn mensen die zweren dat het allerlei genezende krachten heeft, bijvoorbeeld voor kanker, maar dat is tot dusver lastig te bewijzen. Het effect van een product als CBD kan natuurlijk ook per persoon verschillen. Ik had zelf deze https://www.naturecan.nl/products/cbd-gummies eens geprobeerd en vond ze inderdaad prettig om te gebruiken. Ik zou echter niet verwachten dat ze je astma of copd kunnen genezen.

Login of registreer om te reageren