Intake Davos

06-01-2020 om 17:18 uur

Hoi allemaal,

Mijn Longarts heeft de procedure in gang gezet om in Davos te revalideren.
De 16e heb ik een intakegesprek. Ik vind het allemaal erg spannend.
Daarom vraag ik mij af:
Wat houdt de intake in? Wat kan ik verwachten?

Kan iemand een beeld schetsen van hoe de dag eruit ziet in het NAD?

Groetjes!

Login of registreer om te reageren
06-01-2020 om 23:46 uur

Als je zoekt bij topics revalidatiecentrum dan vind je verschillende dingen of gewoon davos opzoeken. Dan denk ik dat een deel van je vragen al beantwoord is.

En van wat ik weet gaat je intake deels via skype ofzo met een longarts uit Davos:) hoop voor je dat je er snel heen mag!

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 11:04 uur

Dit snap ik niet aangezien alle commotie dat t niet meer vergoed wordt?

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 11:21 uur

@Stefanie mijn verzekering vergoed het wel maar niet de reiskosten. Maar niet elke zorgverzekeraar vergoed het

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 11:26 uur
Reactie op Juno92

@Stefanie mijn verzekering vergoed het wel maar niet de reiskosten. Maar niet elke zorgverzekeraar vergoed het

Oke. Ik snap er helemaal niks meer van...

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 11:41 uur

Snap ik ik ook niet. Eerst zei mijn verzekering we vergoeden het niet en nu toch wel maar niet de reiskosten... en elke verzekering heeft zijn eigen beleid. Ik zit bij zilveren kruis

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 11:51 uur

Maar dan klopt alle eerdere ophef ook helemaal niet. Dan toch voor veel mensen niks aan de hand en DAVOS hoeft niet dicht.

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 12:53 uur

Ik denk zelf dat de beslissing nog niet is gevallen, want wanneer het wel vergoedt wordt uit de basisverzekering dan moet dit bij alle verzekeringsmij gelden.
Of wordt dit uit de AV nu vergoedt?dan is het een ander verhaal en kan onderling verschillen indd.
Voorheen werd het uit de BV vergoedt, en de BV is bij elke verzekering hetzelfde, zijn ze verplicht zich aan te houden..
Ben ook wel benieuwd wat nu de uitkomst is.....

@egel, succes met de intake, hoop dat je er heen kunt en er voordeel aan gaat krijgen

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 13:57 uur

Precies goudvisje het kan niet zo zijn dat de ene het in de bv laat en de ander niet. Bv is overal gelijk.

Login of registreer om te reageren
07-01-2020 om 14:02 uur

Maar het is, ook bij de bv, aan de zorgverzekeraar met welke zorgaanbieders ze wat voor contracten afsluiten.

Login of registreer om te reageren