Fluimucil

19-11-2019 om 21:13 uur

Fluimucil/Acetylcysteine wordt al een tijdje niet meer vergoed dus moet ik nu het maar zelf aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen betreft de beste werking: zuigtabletten, poeder/bruistablet, capsules of kant en klaar drankje. Misschien hebben jullie ook nog een tip waar je deze het beste kan aanschaffen.

Login of registreer om te reageren
25-11-2019 om 15:04 uur
Reactie op Daantje

Fluimucil bruistabletten hebben altijd een soort zwavelsmaak.

En damp! Je moet het ook niet voor het lekkere drinken. :D Ik vond het beter werken dan bisolvon.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 10:37 uur

Gebruiken jullie dat bij een vastzittende hoest?
Ik heb al 2 weken zo'n droge hoest maar niets helpt.
Wat kan ik het beste nemen?

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 18:21 uur

Ja zie het komt omdat er in 1 adem 2 vragen gesteld zijn.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 19:25 uur

Ja zag t ook later pas, tegen droge hoest helpt vlgs mij alleen verzachtende hoestdrank of iets bij prikkelhoest misschien, dat weet ik verder niet
Veel water drinken en thee met honing...zoiets?

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 19:55 uur

Bij een droge hoest kan je beter keelsnoepjes nemen om je keel te verzachten en mijn huisarts schrijft vaak codeïne voor, omdat ik dan zo enorm hoest dat het niet leuk meer is. Dus als het hoesten niet stopt wellicht even met de ha overleggen?

Login of registreer om te reageren
20-01-2020 om 17:08 uur

Ik koop de mijne bij body-supplies.com, net als de meeste andere supplementen die ik gebruik. Potje met 60 pillen van 600 mg is iets meer dan een tientje. Niet duur en je hoeft er de deur niet voor uit, wat ik zelf een bijzonder groot voordeel vind eerlijk gezegd.

Login of registreer om te reageren
21-01-2020 om 09:34 uur

Oke. Ik heb nu fluimicil gehaald. Gebruik het 1 dag en heb wel het idee dat er wat slijm loskomt. Het hoesten 's nachts is echt vreselijk. Ik slaap al 3 weken heel slecht. Hopenlijk wordt dat weer wat beter.
Heeft iemand nog andere tips voor mij?

Login of registreer om te reageren