Heb jij nog gesport vandaag? #59

17-02-2020 om 18:12 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #58

De reacties zijn gesloten.
17-02-2020 om 14:06 uur
Reactie op Anna50

@Mel, is groene zeep iets?
@emsepems , wat zijn dat voor doekjes? Ik doe het nog op de oude manier. :)

Hahaha ik heb iets stouts gedaan vanmorgen ik heb van alle schoonmaak doekjes de pakjes geopend en staan ruiken , kon er geen 1 vinden met nauwelijks geur .. 🤭 als iemand me gezien had 😊😊

ik gebruik veel baking soda en klok voor de schoonmaak ik doe baking soda in de wc en dan cola erop borrelt het zo schoon . Ideaal 👍

Bakluchten vedraag ik nog wel gelukkig maar ik sta niet steeds bij het fornuis ik kook met stoommandjes in de pannen ik laat het aan de kook komen en zet het dan zacht ik bak mijn vlees ff bruin en dan op zacht vuur gaar ik het met intussen de afzuigkap op turbo stand 🤭

17-02-2020 om 14:09 uur
Reactie op emsepems
Reactie op Mel
Reactie op emsepems
Reactie op Mel
Heb vanmorgen weer 1,8 km kunnen lopen ik wilde het vanmiddag doen maar zag op buienradar dat het er niet best uit ging zien dus nu maar gedaan en gelijk wat boodschappen meegenomen met de trolley , en verder doe ik echt niks meer vandaag .. ik ga het leren 🤭😉

topper! zo doe ik het ook vaak, rondje lopen en op de terugweg wat boodschappen halen en in mn rugzak.
heb je al bedacht wat niks doen inhoud? eten koken, afwassen of zo... of een paar uur op de bank tv kijken, film kijken, boek lezen....

ik wilde eigenlijk naar schiermonnikoog, maar de felle wind hield me tegen. nu gesport in de sporthal, t was lekker.
Nu lekker netflix kijken, na wat dingen te hebben geregeld/getelefoneerd/ gemaild...

Uhmmm heb net gekookt voor 2 dagen en lig nu op de bank en dan vanavond afwassen 😉

top, bijtanken van het wandelen, boodschappen en eten koken.

Heb heerlijk geslapen 👍😉

17-02-2020 om 14:14 uur
Reactie op Mel
Reactie op Anna50
@Mel, is groene zeep iets?
@emsepems , wat zijn dat voor doekjes? Ik doe het nog op de oude manier. :)

Hahaha ik heb iets stouts gedaan vanmorgen ik heb van alle schoonmaak doekjes de pakjes geopend en staan ruiken , kon er geen 1 vinden met nauwelijks geur .. 🤭 als iemand me gezien had 😊😊

haha, ik hou van deze =doortastendheid.

ik lees dat dettol doekjes geen geur heeft: https://www.accense.nl/dettol-hygienische-schoonmaakdoekjes-stuks-p-356…

en zo zullen er wel meer zin, even zoektocht op internet

17-02-2020 om 14:25 uur
Reactie op Mel

Hahaha ik heb iets stouts gedaan vanmorgen ik heb van alle schoonmaak doekjes de pakjes geopend en staan ruiken , kon er geen 1 vinden met nauwelijks geur .. 🤭 als iemand me gezien had 😊😊

Krijg het idee dat je van billenkoek houdt.

:))

17-02-2020 om 14:26 uur
Reactie op emsepems
Reactie op Anna50
@emsepems , wat zijn dat voor doekjes? Ik doe het nog op de oude manier. :)

https://i.postimg.cc/4mD8H78P/OIP.jpg

https://i.postimg.cc/nXnDWnMZ/naamloos.png

dit soort doekjes, iedere supermarkt heeft het. Ik heb ze nu van de plus, maar heb ze ook wel eens van de action.

Ga meteen op zoek. Maar voor de wc vloer heb ik toch weer een sopje nodig. :-?

17-02-2020 om 14:36 uur

nee hoor, voor de toiletbril gebruik ik ook deze doekjes, en voor mijn kleine toiletvloertje ook, wel een schone. wc eend of id met bostel voor de binnenkant van de pot.
en klaar :-) 5 minuten werk (doekjes en wc eend staan in de toilet bij mij)

17-02-2020 om 14:37 uur

nou, nou gaan we weer on topic hoor ;-) er zijn topics met huishoudtips... zoek maar es

17-02-2020 om 15:11 uur
Reactie op emsepems

nou, nou gaan we weer on topic hoor ;-) er zijn topics met huishoudtips... zoek maar es

Huishoudelijke taken doen is ook top sport 😉😉

17-02-2020 om 15:12 uur
Reactie op Anna50
Reactie op Mel

Hahaha ik heb iets stouts gedaan vanmorgen ik heb van alle schoonmaak doekjes de pakjes geopend en staan ruiken , kon er geen 1 vinden met nauwelijks geur .. 🤭 als iemand me gezien had 😊😊

Krijg het idee dat je van billenkoek houdt.

:))

🤭😅😂😂

18-02-2020 om 16:41 uur

Vanmorgen heb ik lekker gewandeld in de dikke wind, zo'n 5 km. nu moe en tevree op de bank