Onderzoek COPD en Voeding

28-02-2020 om 10:23 uur

Oproep onderzoek COPD en VOEDING

Mijn naam is Lillian Schönhage en ik ben (deeltijd)student Voeding en Diëtetiek aan de Haagse Hogeschool. Ik ben zelf COPD-patiënt en heb ervaren dat bepaalde voeding mij kon helpen mijn gezondheid te onderhouden/verbeteren.

In dit laatste studiejaar doe ik een onderzoek naar COPD en voeding en voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar COPD-patiënten (in alle GOLD-fases), die met voeding en/of aanvullende supplementen hun gezondheid proberen te ondersteunen. Ik wil graag interviews afnemen over de ervaringen die COPD-patiënten hebben opgedaan met voeding en/of dit effect heeft gehad en wat deze effecten dan waren/zijn.

De interviews vinden plaats via Skype of per telefoon en zullen ongeveer 30-45 minuten duren. De interviews worden opgenomen (alleen geluid) zodat ik de gesprekken goed kan uitwerken en verwerken in mijn onderzoek; de opnames zullen niet gedeeld of verspreid worden en anonimiteit is gewaarborgd.

Bent u bereid om met mij een interview te doen? Wilt u dan een email sturen naar het volgende emailadres: 16014944@student.hhs.nl met daarin uw contactgegevens. U kunt via dit emailadres ook meer informatie opvragen.

Login of registreer om te reageren
28-02-2020 om 12:59 uur

Tip neem contact op met merem hilversum, zei waren of zijn bezig met een pil om mensen met COPD te helpen wel te kunnen trainen of beter oid. Onderzoeker die betrokken is, is Peter Klijn. Wellicht heb je daar wat aan:)

Succes met je onderzoek!

Login of registreer om te reageren