Hoe voel jij je vandaag #169

26-02-2020 om 12:48 uur Gesloten

En hier gaan we verder.

De reacties zijn gesloten.
26-02-2020 om 12:51 uur

Gaat redelijk had slechte nacht..

Vanmorgen beneden alles nat afgenomen , vandaag hoefde ik niet te koken had gisteren voor 2 dagen gekookt , net terug van wandelen heb 1,06 km gewandeld op een slakkengang van 3 km per uur met 3 stops ging goed gelukkig , net was aangezet en ben op de bank geploft, nu ga ik proberen te slapen 😴

26-02-2020 om 13:00 uur

Maandag naar de bios geweest, in een andere stad. Ondanks goede planning voor en na, meer gesloopt dan verwacht (gehoopt?).
Valt tegen.
Maar goed, ik was er even uit en heb een leuke herinnering toevoegd :-)

26-02-2020 om 16:27 uur

goudvisje
#197 12:47 Meld bericht
Fijn emsepems! Waaide je niet weg....
Ik houd er ook wel van, echt uitwaaien..
Hier gaat het zo...zo..ik doe wat ik kan, wat niet kan stel ik uit.

@goudvisje knuffel πŸ€—

27-02-2020 om 18:19 uur

Vanacht redelijk geslapen , heb Nederland in beweging opzetten en meegedaan 5 min , ingevult als aerobics op de app en 70 kcal verbrand πŸ’ͺ verder moe maar vond het onverwachts leuk om het te doen , nu lig ik op de bank onder een deken ☺️

27-02-2020 om 21:23 uur

Goed bezig jullie!

28-02-2020 om 16:46 uur

Vandaag bed verschoond , 0,9 km gewandeld en toen op de bank geploft , gelukkig ben ik iets minder moe dan afgelopen tijd misschien omdat mijn huishoudelijke taken meer verdeeld zijn over de week en ik terug ben gezet naar 1 km wandelen ?

πŸ€

29-02-2020 om 10:36 uur

oeps...
vanmorgen naar de kapper geweest, was de kapster net in de weer geweeest met stickerverwijderaar, sterke scherpe geur in de salon. Gelukkig dacht de kapster mee en ging de airco extra aan en de buitendeur open.
Opgelost :-)

29-02-2020 om 11:29 uur
Reactie op emsepems

oeps...
vanmorgen naar de kapper geweest, was de kapster net in de weer geweeest met stickerverwijderaar, sterke scherpe geur in de salon. Gelukkig dacht de kapster mee en ging de airco extra aan en de buitendeur open.
Opgelost :-)

Oei vervelend gelukkig werd er op in gespeeld ..

dit is de rede dat ik een thuis kapper heb die doet geen parfum op en geen middelen met parfum ideaal , ben er zo blij mee

29-02-2020 om 11:53 uur
Reactie op Mel
Reactie op emsepems
oeps...
vanmorgen naar de kapper geweest, was de kapster net in de weer geweeest met stickerverwijderaar, sterke scherpe geur in de salon. Gelukkig dacht de kapster mee en ging de airco extra aan en de buitendeur open.
Opgelost :-)

Oei vervelend gelukkig werd er op in gespeeld ..

dit is de rede dat ik een thuis kapper heb die doet geen parfum op en geen middelen met parfum ideaal , ben er zo blij mee

gelukkig gaat het altijd goed behalve nu, speelt ze goed in op mijn astma, is het ook altijd wel gezellig in de kapperszaak.

29-02-2020 om 13:02 uur

Gelukkig goed afgelopen bij de kapper, ik heb inmiddels een thuiskapster, laatst zonder erg(kwekken) spoot ze haarlak.... En bedankt! Niet expres maar haat sowieso al haarlak en beneemt je echt 't laatste beetje lucht