Hoe voel jij je vandaag #169

26-02-2020 om 12:48 uur Gesloten

En hier gaan we verder.

De reacties zijn gesloten.
29-02-2020 om 13:04 uur

aiiiiiii goudvisje...… dat is echt naar :-(

29-02-2020 om 13:09 uur
Reactie op emsepems

aiiiiiii goudvisje...… dat is echt naar :-(

Ja was niet fijn, ze schrok ook enorm maar beetje dom.... Vlug in andere. Kamer gaan zitten en de tent luchten, koste wel de nodige medicijen
Ook ik maak ook elke dag foutjes dus 't is vergeven...

29-02-2020 om 16:03 uur

Donderdag 1e keer fysio. Was zwaar. De hele middag bankje gelegen.

Gister rustig aan gedaan en vandaag alles inpakken voor 10 dagen Oostenrijk. Zin in.

01-03-2020 om 09:57 uur
Reactie op Chantal80

Donderdag 1e keer fysio. Was zwaar. De hele middag bankje gelegen.

Gister rustig aan gedaan en vandaag alles inpakken voor 10 dagen Oostenrijk. Zin in.

Heel veel plezier en goede reis!

01-03-2020 om 19:40 uur
Reactie op goudvisje
Reactie op Chantal80
Donderdag 1e keer fysio. Was zwaar. De hele middag bankje gelegen.

Gister rustig aan gedaan en vandaag alles inpakken voor 10 dagen Oostenrijk. Zin in.

Heel veel plezier en goede reis!

Dankjewel😊

01-03-2020 om 19:44 uur

oooh wat leuk chantal80, heel veel plezier!

01-03-2020 om 20:00 uur
Reactie op emsepems

oooh wat leuk chantal80, heel veel plezier!

Thanks. Super veel zin in. Ff niks en rust😊

03-03-2020 om 08:52 uur
Reactie op goudvisje

Gelukkig goed afgelopen bij de kapper, ik heb inmiddels een thuiskapster, laatst zonder erg(kwekken) spoot ze haarlak.... En bedankt! Niet expres maar haat sowieso al haarlak en beneemt je echt 't laatste beetje lucht

Oh wow, dat is wel balen. Foutjes maken we allemaal, maar dit was wel een kostbaar foutje voor jou :( Hopelijk is ze genoeg geschrokken om dat niet meer te doen.

03-03-2020 om 09:39 uur
Reactie op Soosh
Reactie op goudvisje
Gelukkig goed afgelopen bij de kapper, ik heb inmiddels een thuiskapster, laatst zonder erg(kwekken) spoot ze haarlak.... En bedankt! Niet expres maar haat sowieso al haarlak en beneemt je echt 't laatste beetje lucht

Oh wow, dat is wel balen. Foutjes maken we allemaal, maar dit was wel een kostbaar foutje voor jou :( Hopelijk is ze genoeg geschrokken om dat niet meer te doen.

Dank je, ja was echt dom maar merk toch vaak dat ze al vlug denken:zoveel kwaad kan het toch niet.....wel dus.
Volg keer zorg ik dat ze de bus haarlak in haar tas houdt, ze is zelf van t liefst de kop volspuiten met lak en zegt dan dingen als:ja maar deze kan toch wel....not dusss.
Verder een lieve meid maar net als velen wordt er al vlug gedacht, mevr lacht en komt goed over dan zal het wel meevallen...alsof we de hele dag zitten te janken...hihi

Ben jij al wat fitter @soosh? Beetje rustiger en stabieler?
Sterkte en neem je rust ook he!
Hier zijn het goede momenten afgewisseld met bud momenten.
Maar de zon schijnt nu volop, doet goed, zelfs achter glas.