Davos

10-03-2020 om 19:45 uur

Vandaag heb ik mijn intake-gesprek gehad met een longverpleegkundige en een Skype-gesprek met een Longarts uit Davos. Ik heb tijdens het gesprek te horen gekregen dat ik mag revalideren in Davos!! 4 mei vertrek ik. Wat een geweldig nieuws... ;)

Login of registreer om te reageren
11-03-2020 om 08:49 uur

Dat is fijn nieuws, knap maar goed op in Davos!

Login of registreer om te reageren
11-03-2020 om 14:42 uur

Dat is goed nieuws, zelf ben ik net een week terug uit Davos en weer behoorlijk opgeknapt. Met een positieve instelling en goed luisteren naar de adviezen van het medisch team kun je heel ver komen. De omgeving is er prachtig, maar het is hard werken in het revalidatiecentrum. Het gemis van familie en vrienden weegt zwaar, maar gelukkig worden er regelmatig leuke uitstapjes en wandelingen georganiseerd en het team is fantastisch! Heel veel succes!

Login of registreer om te reageren
11-03-2020 om 15:40 uur
Reactie op Groenkapje

Dat is goed nieuws, zelf ben ik net een week terug uit Davos en weer behoorlijk opgeknapt. Met een positieve instelling en goed luisteren naar de adviezen van het medisch team kun je heel ver komen. De omgeving is er prachtig, maar het is hard werken in het revalidatiecentrum. Het gemis van familie en vrienden weegt zwaar, maar gelukkig worden er regelmatig leuke uitstapjes en wandelingen georganiseerd en het team is fantastisch! Heel veel succes!

Dank je wel. Wat fijn om te horen dat je bent opgeknapt, enne...alle info is welkom. Ik kijk enorm uit om eindelijk te vertrekken en net als jij op te knappen. :)

Login of registreer om te reageren
27-04-2021 om 16:28 uur

Heel veel succes. En wie weet zien we elkaar daar. Ik vertrek 24 mei.

Login of registreer om te reageren
27-04-2021 om 16:32 uur

Ik denk niet dat mensen daar meer dan een jaar opgenomen worden...

Bericht is uit 2020

Login of registreer om te reageren