Forumgame: Natje en Droogje IV

11-07-2019 om 17:22 uur

Het volgende spel is een spel over land en water...........landen, steden, landdieren met daar tegenover zeeën, rivieren, meren, zeedieren enz enz. Het spel begint met een droogje en wordt dan vervolgd met een natje enz, enz............de laatste letter van het vorige woord is de eerste letter van het nieuwe woord.

Veel plezier

Het laatste woord was: Donaubrasem

Login of registreer om te reageren
31-12-2019 om 02:54 uur

Dobaubrasem - Melkkoe

Login of registreer om te reageren
22-12-2022 om 11:07 uur

Dolfijn - Noorwegen.

Volgens mij heb je het wel goed @goudvisje .

Login of registreer om te reageren
22-12-2022 om 14:27 uur
Reactie op Bloempje74

Dolfijn - Noorwegen.

Volgens mij heb je het wel goed @goudvisje .

Ja he? Pppfffieuw gelukkig 🤣 wist 't niet zeker...
Ach tis maar een spelletje

Noorwegen - zeewier

Login of registreer om te reageren
23-12-2022 om 03:32 uur

Natje en droogje is zeker goed @goudvisje.
Maar zelfs op het Longforum kleine lettertjes. De laatste letter van het woord is de eerste letter van het nieuwe woord.
Denk ik tenminste, na dagen oefenen met spelregels lezen. Nu maar hopen dat ik het juist begrijp, haha.

Zeewier (natje, laatste letter een r)
-
Race-auto (droogje, laatste letter een o. Nieuwe woord is dus een natje en begint met een o)

Login of registreer om te reageren
23-12-2022 om 10:38 uur
Reactie op Suus01

Natje en droogje is zeker goed @goudvisje.
Maar zelfs op het Longforum kleine lettertjes. De laatste letter van het woord is de eerste letter van het nieuwe woord.
Denk ik tenminste, na dagen oefenen met spelregels lezen. Nu maar hopen dat ik het juist begrijp, haha.

Zeewier (natje, laatste letter een r)
-
Race-auto (droogje, laatste letter een o. Nieuwe woord is dus een natje en begint met een o)

Ach ja is ook zo, ik was zo druk met bedenken hoe het moest dat ik de letters vergat :)
Ik vind het een lastige hahaha, zegt meer over mij dan over het spel 🤓

Race-auto- Otter

Login of registreer om te reageren
21-04-2023 om 02:39 uur

@Goudvisje

Deze vind ik ook lastig ja. Lig er zelfs van wakker ;-) Maar de tijd (02.37) staat er niet meer bij, dus dat weet ik alleen.

 

Otter - Raamkozijn

 

Login of registreer om te reageren