[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
28-03-2020 om 18:27 uur

ik ga gewoon langer slapen, lijkt me leuk

28-03-2020 om 18:39 uur

Ik ben telkens heel vroeg wakker, is dat gelijk opgelost haha

28-03-2020 om 18:40 uur

Mijn huis is nu echt bijna af. Vanmiddag de badkamer kast in elkaar gezet en de één na laatste doos uitgepakt. De badkamer is nu hopelijk een fijnere plek. Ik heb ook een waslijn opgehangen zodat de was lekker op het balkon kan.

28-03-2020 om 18:54 uur
Reactie op Daantje

Mijn huis is nu echt bijna af. Vanmiddag de badkamer kast in elkaar gezet en de één na laatste doos uitgepakt. De badkamer is nu hopelijk een fijnere plek. Ik heb ook een waslijn opgehangen zodat de was lekker op het balkon kan.

Wat heerlijk daantje, zo goed als klaar in je huisje. t Was een flinke klus, maar als ik je berichtjes goed begrijp heb je er een mooie plek van gemaakt.

Moderator
28-03-2020 om 18:56 uur
Reactie op emsepems

ik ga gewoon langer slapen, lijkt me leuk

Als lief wakker wordt staan we op. En zij trekt zich niets aan van een uur korter slapen.

28-03-2020 om 19:41 uur

wijs van lief!

28-03-2020 om 20:34 uur
Reactie op emsepems
Reactie op Daantje
Mijn huis is nu echt bijna af. Vanmiddag de badkamer kast in elkaar gezet en de één na laatste doos uitgepakt. De badkamer is nu hopelijk een fijnere plek. Ik heb ook een waslijn opgehangen zodat de was lekker op het balkon kan.

Wat heerlijk daantje, zo goed als klaar in je huisje. t Was een flinke klus, maar als ik je berichtjes goed begrijp heb je er een mooie plek van gemaakt.

Zeker! Het is wel een rare tijd om hier nu te wennen maar wel fijn dat het echt al een fijne plek is als ik dan toch veel thuis ben nu.

01-04-2020 om 09:18 uur

Goedemorgen. Ik zoek wat afleiding. Heb het advies gekregen vooral nergens heen te gaan, en dat maakt dat ik me gevangen voel.

01-04-2020 om 09:51 uur

Hoi pioenroos. ook ik mag niet naar anderen ivm instabiel astma. niet werken, niet naar de winkel, geen bezoek.... gelukkig wel naar buiten, duik vaak even een natuurgebied in waarvan ik weet dat er (bijna) geen andere mensen zijn.
Voor contact heb ik internet en telefoon. hier werkt dat prima.

leuk is het niet, baal gigantisch dat ik mijn collega's in de zorg niet kan helpen, maar als ik dat afzet tegen alle ellende van de corona is het voor mij erg goed te doen. en af en toe even bijten.

heb net bedacht dat ik wel weer eens een legpuzzel op tafel kan leggen :-)

01-04-2020 om 09:53 uur

Hallo Emsepems
Ik mag ook gaan wandelen. Moet ik ook wel, anders holt mijn conditie achteruit. Die was toch al niet al te best.

Puzzel is een idee, leuk om te doen. Wat voor puzzel ga je maken?