10.000 Astma Forum flyers (sponsor: Easy Print)

23-11-2005 om 19:52 uur Gesloten

[color=Navy]Vandaag hebben wij 10.000 Astma Forum flyers mogen ontvangen  _O_

Deze flyers zijn op A5 formaat en hebben wij gratis gekregen via sponsoring van Easy Print uit Zoeterwoude-Rijndijk.

[url=http://www.easyprint.nl][center]http://img461.imageshack.us/img461/8012/easyprint20ht.gif[/center]
Binnenkort zullen de Astma Forum flyers onder meer te vinden zijn in diverse ziekenhuizen en apotheken in Nederland.

Wij zijn Easy Print zéér dankbaar dat zij ons op deze wijze willen sponsoren; écht fantastisch  _O_

Een voorbeeld, dankzij toezending van dit bestand door Easy Print, van de flyer treffen jullie hierbij aan zodat deze herkenbaar zal zijn voor iedereen  :s)

http://img348.imageshack.us/img348/2346/astamforumleaflet6tz.jpg

De reacties zijn gesloten.
25-11-2005 om 10:31 uur

Wauw! hij is echt mooi :) goed werk!  ik ga zeker opletten, ben benieuwd waar ik hem als eerst tegen kom  *O*

25-11-2005 om 18:57 uur

Geweldig zeg!

Indien jullie hulp nodig hebben m.b.t. de verspreiding van de flyers dan hoor ik het graag  :)

Groetjes
Miranda

25-11-2005 om 19:25 uur

Hele mooie flyer voor het Astma Forum  ^O^

Dat zal zéker flink wat leden op gaan leveren. Ziet er bijzonder professioneel uit  _O_

07-12-2005 om 22:47 uur

_O_  _O_  _O_  _O_  _O_ GEWELDIG WAT MOOI  :'(  :Y

10-12-2005 om 18:15 uur

Hé das leuk om dit te zien een erg mooie flyer  ^O^ 
Groetjes Ria.

11-12-2005 om 13:22 uur

Ik heb hem al uitgedeeld bij mijn apotheek en aan de assistente van de huisarts gegeven. I.v.m gedeelde wachtkamer mochten ze niet zomaar op tafel worden gelegd. Zij zou ze aan de Astma/COPD verpleegkundige geven om uit te delen.  ^O^
Als ik weer naar de apotheek moet, zal ik es opletten of ze er nog liggen  :)

11-12-2005 om 18:49 uur

Hallo allemaal,

Ik ben secretaresse geweest van het ASTMA FONDS, afdeling Zuidoost Drenthe en heb nog heel goed contact met het bestuur.

Ik zal even een mailtje sturen naar de voorzitter over dit forum, zodat zij dat even door kan geven aan de sprort, cq zwemgroepen.

Groetjes Ina.

13-12-2005 om 21:17 uur

hey internetmoedertje
das een heel goed idee  :Y
print hem uit neem er wat mee voor in het jkz de longpoli  ^O^

sneeuwbaleffeckt?  *O*

13-12-2005 om 21:30 uur

Wie interesse heeft in het verspreiden van flyers voor het forum kan zijn/haar adres doorgeven via info@astmaforum.nl. We zullen je dan een aantal flyers ter verspreiding doen toekomen  :). Geef hierbij wel aan waar je deze wil gaan verspreiden en hoeveel je er ongeveer zou willen hebben. Dit kan variëren tussen de 50 en 250 stuks.

01-01-2006 om 21:23 uur
Reactie op Esther

Wie interesse heeft in het verspreiden van flyers voor het forum kan zijn/haar adres doorgeven via info@astmaforum.nl. We zullen je dan een aantal flyers ter verspreiding doen toekomen  :). Geef hierbij wel aan waar je deze wil gaan verspreiden en hoeveel je er ongeveer zou willen hebben. Dit kan variëren tussen de 50 en 250 stuks.

Nog altijd kunnen wij hulp gebruiken bij het verspreiden van de Astma Forum flyers.
Onlangs heeft ook Esno aangegeven hierbij te zullen helpen, wat wij érg waarderen  :Y
Mocht je het Astma Forum willen helpen groter te worden, mail dan even naar info@astmaforum.nl