Heb jij nog gesport vandaag? #60

18-04-2020 om 17:07 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #59

De reacties zijn gesloten.
18-04-2020 om 09:48 uur
Reactie op MMG

Wat bijzonder @emsepems, al zou ik dit niet tegen willen komen. Angst voor slangen.
Ik mentaal ff een dipje, wel lekker even met de Wii bezig geweest, maar verlies spierkracht is toch wel fors en daar baal ik van. Ik doe alles in mijn macht maar is niet genoeg. Probeer heel stoer te zeggen dat het nu eenmaal zo is en ik er nu even niets aan kan veranderen. Toch raakt het me en zoek ik naar dingen die wel helpen en die mijn heup ook aankan. Moest het ff kwijt nu weer kop op en door met Wii, wandelen zover gaat en fysio op afstand. Dit duurt niet eeuwig!!

Wat naar voor je! Je zal het vast wel weten, maar ik zeg het toch nog maar even. :) Eiwitten innemen is goed voor de spieren. Heb je oefeningen gedaan voor de spieren, neem dan een drankje waarin eiwit zit. Zoals chocomelk. Dat zorgt ervoor dat de spieren zich weer herstellen na het sporten. Geleerd van mijn diëtiste. :)

18-04-2020 om 15:35 uur

Oh wat was ik lui vanmiddag na een ochtendje huishouden en natuurlijk nederland in beweging. Lekker gandhi film kijken in de hangmat, daarna in slaap gevallen.... en toen was het al 16.00 uur...
wil vanavond nog even een rondje fietsen.

19-04-2020 om 08:42 uur

Wat naar voor je! Je zal het vast wel weten, maar ik zeg het toch nog maar even. :) Eiwitten innemen is goed voor de spieren. Heb je oefeningen gedaan voor de spieren, neem dan een drankje waarin eiwit zit. Zoals chocomelk. Dat zorgt ervoor dat de spieren zich weer herstellen na het sporten. Geleerd van mijn diëtiste. :) [/quote]

Bedankt @Anna50 inderdaad bekend en doe ik al langer altijd al op fysiodagen extra en nu elke dag. Helpt me wel geen extra spierpijnen, maar helaas spierzwakte neemt toe. Gisteravond heel moeizaam de trap op geklommen. Zakte steeds door benen. Maar goed we blijven hobbelen enige wat ik kan doen is even accepteren en doorgaan met wat ik doe hopelijk blijft het zo toch weer stilstaan of verbeterd het weer. Morgen in ieder geval fysio en misschien heeft ze nu iets bedacht wat uit te voeren is.

Haha was gisteren op Wii wel 21 ipv 41 dat is dan maar weer een opsteker🤪

19-04-2020 om 09:21 uur
Reactie op MMG

Haha was gisteren op Wii wel 21 ipv 41 dat is dan maar weer een opsteker🤪

Dat is wel zowat het dubbele.
👍

19-04-2020 om 13:26 uur

Douchen voelde al als topsport vandaag .
Dus maar een rustdag.

20-04-2020 om 14:01 uur

Boodschappen met de fiets gedaan
Stond veel wind tegen op de terugweg

20-04-2020 om 15:29 uur

Mario party op de Nintendo switch via de tv met mijn dochter.
Zo dat is best intensief en vermoeiend :D

21-04-2020 om 08:55 uur

Zo, weer klaar met nederland in beweging. dit keer wat oefeningen van het nad (tip bloempje) erachteraan. was er even mee gestopt omdat ik teveel spierpijn had, en het teveel energie kostte. nu hoop ik dat t wel gaat :-)

21-04-2020 om 08:55 uur
Reactie op Bloempje74

Mario party op de Nintendo switch via de tv met mijn dochter.
Zo dat is best intensief en vermoeiend :D

klinkt wel heel erg leuk....

Reactie op Dominique
Boodschappen met de fiets gedaan
Stond veel wind tegen op de terugweg

topper!

21-04-2020 om 09:33 uur

Wow goed bezig....ik staar naar mijn gewichtjes.... telt niet he?
Vanmiddag ga ik weer eens echt aan de slag, ik verluier een beetje...
Schop onder mn eigen gat en doorrr... bewegen moet!
Weten doe ik wel maar wat kan je soms moe zijn en dan is die schop echt even nodig, voor een ander weet ik het heel goed....nu ik zelf nog :)